A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1,6 Dízel Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

300.000 km-nél is megbízható

Szöveges ítélet

Autópályán is nagyon halk és gazdaságos a 6 sebességes váltónak köszönhetően. 130-as tempónál 2300 a fordulatszáma. A fogyasztása nagyrészt autópályán használva 5,5 literre jön ki. Mára már lassan 300.000 km van az autóban, amiből én 220.000-t mentem vele.
A Sport felszereltséggel járnak a spoilerek, a 17-es felni és a sportülések,tempomat illetve a digit klíma, ezzel nagyon szép kívül-belül az autó.Gyárilag sötétítve vannak a hátsó ablakok, a rendőr már kérte a műbizonylatot róla és nem akarta elhinni, hogy ez színezett üveg és nem fólia.Csak hosszas bizonygatás után tett le arról, hogy megbüntessen a műbizonylat hiánya miatt.
Nagyon megbízható autó, egyáltalán nem bántam meg, hogy ezt a típust vettem. Előtte egy Alfa 156 volt 2,4 dízelmotorral, amivel voltak problémáim, habár bődületesen ment.A Fiat ezzel a 120 lóerős 300 Nm nyomatékú motorral is nagyon meggyőzően tud menni, egy-egy gyorsításnál már többen rákérdeztek, hogy mekkora motor van benne és meglepődtek, hogy nem 2000 köbcentis.
A magas futásteljesítmény ellenére sem kívánom a közeljövőben lecserélni, remélem még sokáig ilyen megbízható marad, mint eddig is.

Hibalista

- A kopóalkatrészeken (gumi,olaj,szűrők)kívül az alábbiakat cseréltem rajta a 210000 km alatt: - -hűtőt, mivel az előző tulaj tömény fagyállót tett bele, ami kimarta - -a motoron egy műanyag fedelet cseréltem rajta, mivel megrepedt és csöpögött a hűtővíz - -kipufogót 240.000 km-nél, habár még bírta volna a régi - - hátső rugókat, mivel az egyik eltört - -hátsó lengéscsillapítót - -vettem hozzá egy kettőstömegű lendkereket 250.000 km-nél, mivel fura hangja volt, de kiderült, hogy csak a váltó gumibakja kopott ki, ezért még a dobozban maradt a lendkerék.

Ide hordtam szervizbe

A régi megbízható szerelőmhöz hordom.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 88000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 210000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 156 2,4 dízel Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)