A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » Bravo (2007)

Bravo 1.9 mjet, 120 LE 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

120 szerető, olasz lóerő

Szöveges ítélet

Az autó kicsivel 4 éves kora előtt került hozzám, 44 ezer km-rel. A csepeli Autocity-nél vásároltam, ahol ismerték az autó előéletét, válaszoltak a kérdéseimre. Kívül belül rendben találtam mindent, de a lelkesedésem -és a le nem mosott állapot- miatt átsiklottam néhány apróbb hibán, amit az első mosások alkalmával meg is találtam a fényezésen. Nem baj, nem új autó, belefér. Motorikusan pöpec minden a próbakör óta.

Nyilván szubjektív, de nekem a Bravo formája a megjelenésétől kezdve az egyik kedvencem a piacon. 5 éve szinte változatlanul gyártják és még mindig megállja a helyét az újabb modellek mellett is.

A világítótestek fényereje jó, viszont amik különösen elnyerték a tetszésem, azok a kanyarkövető ködfényszórók! Irtó praktikus! Az udvar, ahol a garázsom található nem rendelkezik világítással, így marha jól jön esténként, hogy bepillanthatok jobbra-balra.

Az ülések elöl-hátul kényelmesek és nem csak rövid távon. A könyöklő kézre esik, praktikus, hogy előre hátra tologatható. A kézifék mögötti és a kartámasz közti pohártartók szerintem teljesen feleslegesek. Iszonyú zavaró ott bármilyen méretű üveg. A hűtött kesztyűtartóért, ami marha jól pakolható, azonban piros pont jár. Ami viszont megszokhatatlan és elképesztő banális hülyeség, hogy a lábtereknél lévő szőnyeggarnitúra nem rögzíthető. Ide-oda csúszkál folyamatosan minden utas lábánál. Amikor hozzám került az autó, többször előfordult, hogy becsúszott a pedálok alá kuplungoláskor, ami időnként nagyon zavaró. Ezt leszámítva, a belső nagyon ergonomikus, jól pakolható, kényelmes, stb.

Motorikusan is rendben van az autó. A 120 Le-s motor szerintem teljesen elég, nem volt olyan helyzet, ami indokolta volna a +30-at, amivel a nagyobbik 1.9-es rendelkezik. Fogyasztása városban igencsak változó. Ha nyomom neki, akkor simán benyeli a 7,5-t, viszont spórolós üzemmódban el lehet vele mászkálni -a forgalmat nem akadályozva- 5,8 körül. Átlagosan, ha nem figyel az ember, olyan 6,2-nél megáll. Városon kívül (klímával, zenével, stb.) 4,7-5,2, ami elég baráti.

Nekem belopta magát a szívembe szőröstül, bőröstül, csúszkáló szőnyegekkel együtt. Most múlt 5 éves, eddig 60 ezer km. van benne és nem volt váratlan javíttatási költség, vagy bármilyen meghibásodás. 2 dolog van, ami idegesít még: az egyik, hogy a csomagtérajtó burkolata kezd kicsit elfáradni, ezért néha vissza kell püfölni a helyére, valamint a bőrkormány borításán meglátszik a többségében városi használat. Ezeket leszámítva, amik hálisten' nem többszázezres turbó javíttatási és egyéb problémák, elégedett és boldog vagyok vele! Remélem az is maradok. :)

Update 2014. július

Ebben a hónapban elbúcsúztunk egymástól. Nem azért, mert bármi baja lett volna, de a bővülő család indokolttá tette, hogy nagyobbra váltsunk. 7 éves korára ezekkel az általános tapasztalatokkal tudok szolgálni:

POZITÍV:

- Megbízható, tartósnak tűnő motor
- Szuper fékek
- Nagyszerű váltó (annak ellenére, hogy csak 5 fokozatú, szerintem remek áttételezésű)
- Ahogy korábban is írtam, szerintem időtálló forma (nekem mindig jól esett ránézni
- Kényelmes ülések hosszabb távra is
- Erős, okos klíma (2 zónás digit. auto.)
- Jó fogyasztás (város: átlag 6,3 országút: 4,9-5,2 pálya: 5,0)

NEGATÍV:

- Sérülékeny fényezés
- Belső összeszerelés minősége néhol elég hanyag
- Nagyon alacsony hasmagasság
- Komoly értékvesztés

VERDIKT: Nem bántam meg, ez még biztos, hogy évekig autó marad, feltéve, hogy megkapja a kellő törődést.

Hibalista

- Csomagtérajtó nyitószerkezete: 10 000 Ft - 12 V-os csatlakozó az utastérben (biztosíték cseréje, filléres költséggel) - Motorháztető-nyitó bovden szakadása: 1500 Ft

Ide hordtam szervizbe

Pappas Auto, Szeged: korrektek, gyorsan dolgoznak, készségesen segítenek, bármi van. Nyilván pénztárca függő, de nekem kicsit drágák.

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Kovács Autóház, Szeged: ők is nagyon kedvesek, készségesek. Gyorsan és alaposan dolgoznak. Lényegesen olcsóbban -bár ez nem meglepetés-, mint a gyári szakszerviz.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 44000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Polo 1.4 Comfortline Ice Következő autója? DS3
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat Bravo 2007 (2007)

További ítéletek (124 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)