Szarkupac
Szöveges ítélet
2019 oktoberben vettem 9km-es tavval. Szerelem volt sokadik latasra. Az elejebe azonnal szerelmes lettem viszont a hatulja miatt hezitaltam. 1,6 16 V lett vegul. Mar a szalonbol kiallas soran elojott az elso hiba. A hatso ablaktorlo jobbra teljes ivet jart, balra viszont pattogott a szelvedon. Itt kellett volna ott hagynom.
Fel eve van nalam, de eddig az osszes hitem, bizalmam es a turelmem is elfogyott a kocsi es a marka irant.
1.6 szivo... mikor megvettem meg nem is gondoltam volna, hogy mazochista hajlamaimat fogom kielni a kocsi hasznalatakor. A hatso ablaktorlo hibajat, hosszas vitatkozasok utan csereltek ki a karcolodott hatsoszelvedovel egyutt. Az auto nagyon sokszor kinyitja magat, lezar, de ha kesobb szeretnek indulni, eszre vettem mar, hogy nyitva a kocsi. Es a hibairol meg: az ules recseg ropog, ahogy a kormany mogott is. A belso hanghatas feler egy szinhazi tragikomediaval. Nincsen egyetlen olyan muanyaggal osszerakott negyzetcentimeter ami ne ropogna, csorogne, zorogne. Reggeleli indulaskor tobbszor elofordult, hogy a motor bemelegedese utan az auto szaggat. Tapasztaltam mar, hogy a kocsi ringat, jar a motorhaza, mintha nem menne egy hengere.
Az 10.000 km-ig a futomu feszes, tette a dolgat. Utana mar kevesbbe feszes, mentstabilitasa fokozatosan romlik. A fogyasztasa tenyleg halal... 8 liter ala akkor sem tudom levinni ha tojast rakok a pedal ala. Oreguras vezetessel nem probalkozok kulon, mert ezt az autot az 1.6 szivo miatt csak igy lehet hasznalni.
Elozest ha nincs az autoban lendulet, el kell felejteni. Nyomatekcsucsa 3000 utan jon meg ami 9 literes fogyasztast produkal. Normalis 2000res elvaltogatasoknal viszont nem megy. Nincs ero az autoban. A 110 loerot azt nem tudom melyik taroloba dugtak el az autoban, de meg kellene keresnem. A vezetes kozben olyan erzes kap el, mintha a teljesitmeny megallna 80 loeronel. A csomagtartojaba se akarjatok belerakni fel hullanal, vagy 1 db atlagos meretu csaladi borondnel tobbet . Igazi tescos auto, nem azert mert gazdasagos, hanem mert epp eleg az 5 db 39 ft-os tele szatyornak a hely a csomiban.
Szerviz tapasztalat: addig ameddig nem vettem fel a Fiat-al a kapcsolatot ment csak a melle beszeles, kodosites. Pl: a teljesitmeny jobbesz az elso olajcsere utan, kapok cca 8% erot vissza a kocsitol. Ennyit kapok akkor is kb ha a baratnom kiszall az autobol.... Vagy a kedvencem: Teljesen normalis uj autoknal az 5 db tarolt hiba az autoban. ( No comment)
Van pozitiv elmeny is. Felszereltsege igen magas ehhez az arhoz kepest. Kenyelmes ules, tagas belsoter. Formas elso resz, de mintha a hatsonal elfogyott volna az ihlet.
Egyelore bizom benne, hogy csak En fogtam ki a legrosszabb szeriat. Viszint ezt a motort nem ajanlom senkinek sem, kiveve ha szereted a napjaidat ugy eltolteni, hogy minden megtett km utan azon ragodj: MIERT VOLTAM ENNYIRE HULYE. Folyt kov...
Hibalista
- Muszerfal - 2000 €, ujabb muszerfalcsere kikatasban, hatso ablaktorloszerkezet, hatso szelvedo csere az ablaktorlo szerkezet hibajabol. Kiolvasaskor allando hiba kozott szerepel a karosszeria vezerloegysegtol kapott ervenytelen adat. De volt mar szinte minden. Ules recseges, ropogas. (lassan erik a csere) Kormany mogotti resz ropogasa. Belso muanyagok recsegese, ropogasa.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2018 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 9 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Ibiza 6L 1.2 | Következő autója? | Barmimascsaknefiat!!!! |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.2/10) |
