Ócska olasz szar
Szöveges ítélet
-Ez egy téglatest 4 keréken, hatalmas a légellenállása, cserében viszont gyorsulni azt nem tud
-Új korától fogva eszi az olajat, minden évenkénti 4000-5000 km futásteljesítmény alatt egy liter olajat kell utána tölteni
-A motorháztető csapadékvíz elvezetése pont a toronycsapágyakra folyatja a vizet, zseniális!
-Az autó nem megy, de cserében 9L-t fogyaszt!
-Kvázi kutya és bútor szállításra volt használva, erre tökéletes mert jó nagy hely van benne, viszont ezen kívül mezei személyautónak használva siralmas.
-Ez az autó pont fele annyit ér, mint amennyibe kerül. Bevásárlós, pakolászós, ovi-járatnak kitűnő városon belül, de más értelmét nem látom. Nagyjából egy Dacia Lodgy szintjét hozza.
-Csomagtartó elég nagy, a hátsó ülések jó mélyre összehajthatók, így személyautó létére hatalmas rakodóteret lehet benne kialakítani
-Kanyarban billen-bólint, mert magas, ráadásul oldalszél érzékeny. Tud meglepetést okozni amikor az ember beér egy kamion szélárnyékába, vagy kiér onnan
-A motorháztető lemeze annyira vékony és gyenge papundekli, hogy csoda hogy még sértetlen állapotban van, és nem gyűrte-tépte meg a menetszél
-motorháztető és a levélrács közötti gumikéder 3 év után elvesztette a rugalmasságát és szó szerint kiesett, amikor felnyitottam a motorháztetőt
-az ajtók úgy csukódnak, akár az ólajtó
-hátsó lámpák idióta módon vannak egy műanyag rúdba sajtolt csavarral rögzítve, amit az ember az első kicsavarásnál beleejt a karosszéria üregbe, viszont onnan soha többé nem lehet kiszedni a beesett csavarokat
-az egész autó egy tákolmány. Autónak kinéző absztakt műtárgy. Az összes oldható rögzítés úgy van benne megoldva, hogy kvázi 1-2 alkalommal oldható. Vagyis 1-2 izzócsere után szét fog törni az izzó foglalat, el fog törni a csatlakozó. Gondolom ez is olyan üzletpolitika, mint a Renault-nál. Ha 5 év után elkezd széthullani az autó, akkor az alkatrészeladás felhúzza majd az éves pézügyi eredmény számait...
Hibalista
- -Kötelező szerviz alkalmával gyertya cserekor a szerviz beletörte az egyik gyertya trafó csatlakozóját amitől háromhengerezett az autó
Ide hordtam szervizbe
Pappas Fehérvár: Kötelező szerviz alkalmával gyertya cserekor a szerviz beletörte az egyik gyertya trafó csatlakozóját amitől a szervizből való távozás után háromhengerezett az autó. Sajnos anyósom vitte vissza az autót hogy háromhengerezik, így laikusként kifizettettek vel 60.000,- Ft-ot annak a trafónak a cseréjét, aminek a csatlakozóját a szerviz törte el gyertya cserekor.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Ford C-Max MK2 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
