A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 500L (2012)

500L 1,4 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ócska olasz szar

Szöveges ítélet

-Ez egy téglatest 4 keréken, hatalmas a légellenállása, cserében viszont gyorsulni azt nem tud
-Új korától fogva eszi az olajat, minden évenkénti 4000-5000 km futásteljesítmény alatt egy liter olajat kell utána tölteni
-A motorháztető csapadékvíz elvezetése pont a toronycsapágyakra folyatja a vizet, zseniális!
-Az autó nem megy, de cserében 9L-t fogyaszt!
-Kvázi kutya és bútor szállításra volt használva, erre tökéletes mert jó nagy hely van benne, viszont ezen kívül mezei személyautónak használva siralmas.
-Ez az autó pont fele annyit ér, mint amennyibe kerül. Bevásárlós, pakolászós, ovi-járatnak kitűnő városon belül, de más értelmét nem látom. Nagyjából egy Dacia Lodgy szintjét hozza.
-Csomagtartó elég nagy, a hátsó ülések jó mélyre összehajthatók, így személyautó létére hatalmas rakodóteret lehet benne kialakítani
-Kanyarban billen-bólint, mert magas, ráadásul oldalszél érzékeny. Tud meglepetést okozni amikor az ember beér egy kamion szélárnyékába, vagy kiér onnan
-A motorháztető lemeze annyira vékony és gyenge papundekli, hogy csoda hogy még sértetlen állapotban van, és nem gyűrte-tépte meg a menetszél
-motorháztető és a levélrács közötti gumikéder 3 év után elvesztette a rugalmasságát és szó szerint kiesett, amikor felnyitottam a motorháztetőt
-az ajtók úgy csukódnak, akár az ólajtó
-hátsó lámpák idióta módon vannak egy műanyag rúdba sajtolt csavarral rögzítve, amit az ember az első kicsavarásnál beleejt a karosszéria üregbe, viszont onnan soha többé nem lehet kiszedni a beesett csavarokat
-az egész autó egy tákolmány. Autónak kinéző absztakt műtárgy. Az összes oldható rögzítés úgy van benne megoldva, hogy kvázi 1-2 alkalommal oldható. Vagyis 1-2 izzócsere után szét fog törni az izzó foglalat, el fog törni a csatlakozó. Gondolom ez is olyan üzletpolitika, mint a Renault-nál. Ha 5 év után elkezd széthullani az autó, akkor az alkatrészeladás felhúzza majd az éves pézügyi eredmény számait...

Hibalista

- -Kötelező szerviz alkalmával gyertya cserekor a szerviz beletörte az egyik gyertya trafó csatlakozóját amitől háromhengerezett az autó

Ide hordtam szervizbe

Pappas Fehérvár: Kötelező szerviz alkalmával gyertya cserekor a szerviz beletörte az egyik gyertya trafó csatlakozóját amitől a szervizből való távozás után háromhengerezett az autó. Sajnos anyósom vitte vissza az autót hogy háromhengerezik, így laikusként kifizettettek vel 60.000,- Ft-ot annak a trafónak a cseréjét, aminek a csatlakozóját a szerviz törte el gyertya cserekor.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2016
Kényelem (6) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Ford C-Max MK2 Következő autója?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 500L 2012

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)