A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 500L (2012)

500L living 1,4 

Az ítélet értékelése
4,5(4 db)

Dolce vita...

Szöveges ítélet

Nos, jó néhány tesztet végignéztünk a családdal. Rendelkezésre állt 4-5 MFt, ebből kellett megoldani a családi autó projektet. Nem sorolom , de minden látókörbe eső márkát megnéztünk és kipróbáltunk. Már most lelövöm a poént,ezért a kocsiért 3x is visszamentünk, nézegettük, méregettük, mérlegeltük. Az hogy emocionális volt-e a döntés, azt kell mondjam részben, a többi a műszaki adatok alapján történt.A caddy és ez közötti vívódást a garanciális feltételek és a belső hangulat alapján oldottuk meg. Az elkövetkező 100ezer km megtétele koránt sem mindegy , miben megy végbe :)
Tévednek azok akik akaratlanul vagy szántszándékkal nem látják a családi vérvonalat.A felfújt 500-as duma, részben jogos, de inkább a prémium vonal továbbgondolása volt a főcsapás. Féltem az 1,4-es motortól. Kinyitván a motortérben ott alul, magányosan , kényelmesen ,csöndesen dolgozik. Azt hogy egy bravo méretű autót normálisan mozgat, kétségeket okozott ezzel a batár kasznival kapcsolatban. Gondoltam, ok, kompromisszum, kis motor , nagy kaszni, lesz vagy 10 literes fogyasztás..ez van..Megnyúlt az arcom amikor az átlagfogyasztás mérő elkezdett lemenni. Most 5,9 és 6,2 közötti értékeket mutat. hmmm nekem pont jó. Dinamika? Átlagosan tartható vele a forgalom ritmusa akár városban , akár autópályán. Úgy 115-120 körül 6-ot eszik , aztán minden +10 km/h + 1 liter. Csodák nincsenek,nagy az orra. A váltó pontos, és bár sokan említik a váltógomb méretét,csak akkor néztem rá amikor láttam egy tesztben hogy megemlítik. Az egész belső hangulat imádni való. Maradjunk abban hogy vakvágány a nőkre hivatkozni, nekik tervezték de a hölgyek ritkán magabiztosak egy ekkora kaszniban, tehát férfiként kell párosodnunk vele:). Egy farmer-kék ing napszemüveg összeállításban bárki felvállalhatja, Olyan családcentrikus, olasz macsós,követem a divatot összhang lesz belőle. A csajoknak tetszik. Megbízható apuka a divatautóban... Amit hiányolok az a navi elhelyezésének lehetetlensége, a napszemüveg dettó, a hosszabb ülőlap( bár csak szere kicsi, én a 188 cm-el észre sem vettem hogy észre kell vennem. Az egész belső nagyon otthonos,anti-technokrata. A vezetés élményéről beszélni csak azért tudok mert ott ülök benne és élvezem. Sem nem gyors , sem nem szuper futóműves,sem nem szuper csöndes. Csak ott ülsz és vigyorogva vezetsz le ezer km-ert. Dolce vita, még kávéfőzőt is rendelhetsz hozzá, nem vicc. Minden ésszerű extra alapáron benn volt, még a tempomat is. A klíma manuális ugyan de jól teszi a dolgát. Az 5 éves kislányunk imádja, van pakoló helye bőven:) A csomagtartó brutális. A miénk 5 szem kivitel, tehát nyugodt szívvel belefér a család minden cucca. Hátul 2 felnőtt, egy gyerek kevés kompromisszummal ugyan, de elfér. A hátsó sínek mozgatásával az egyik ülés előrébb, a dupla hátrébb tolható és már meg is oldódott a vállak helye. A fedélzeti érintőképernyős rendszer alapáras és mindent tud. Kihangosít, adatokat mér (fogyasztás, hatótáv stb.) Rádió,cd,usb...
A további gyakorlati tapasztalatokról majd beszámolok , most csak az első 5ezer km van bennem.

immáron elértük a 10.000 km-t---
A kocsi lényegesen csendesebb lett és a váltó karcossága is kisimult.
Azt gondolom valamit nagyon tudnak ezek Torinoban, mégpedig az otthonosság , szerethetőség érzését. Meg volt az első olasz út és jól vizsgázott. 6,1 átlaggal megjártuk ami annak fényében hogy 4 személy , tetőbox, fullra pakolva , igen boldoggá tett. Észrevettem hogy a belső kárpit gyorsan felveszi a koszt de hál isten, egy ronggyal könnyen le is törölhető. Lassan egyre hűvösebb az idő. A FIAT igen rövidre vette a hűtőkört, mert néhány perc alatt érkezik is a meleg levegő. Majd kíváncsi leszek, hogyan fűti be ezt a vásárcsarnoknyi belső teret :). Hiba eddig 0 ....kopp kopp...
Ajánlani tudom minden hozzánk hasonló 3-4 fős családnak. Ja és még valami, az androidos vezetés asszisztenses micsodára nem szabad hallgatni, inkább játéknak lehet felfogni a váltássegéd nyilakat pl.

25000 km...és még mindig újszerű. nemsoká megy a kötelező szervizre és teljes átvizsgálásra . A fedélzeti android néha nem kapcsolódik a telefonhoz, majd megnézetem. Még mindig keresem a navi helyét mert nem egyszerű normális felfogatást találni.A fogyasztás nem változott, 5,9 és 6,5 között van és elégedett vagyok vele.Megint fent vannak a nyári garnitúrák,és érezhetően jobban úton van ezekkel a 17-es gumikkal mint a téli 16-kal. 3 olasz utat csinált végig és ezeket nagyon nyugodtan, nagyon komfortosan és nagyon pihentetően tette. Vannak autók amelyekre kipillantasz a szobád ablakából és elmosolyodsz. Na ez is ilyen,szerethető.

Hibalista

- semmi:)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2014
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? sx4 Következő autója? ua.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 500L 2012

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)