A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 500L (2012)

500L Living 1.4 benzin 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Az olasz szerető

Szöveges ítélet

Volt pár autónk és japán fan voltam, és olasz vagy francia autó szóba sem jöhetett!.....eddig!
Szerelem volt első látásra. Végre valami formás,retró,dögös,színes! Nem vmi szürke tucatautó. Nézelődtünk Kia Rio-t is,de hát a kinézet.....a különbség zongorázható. Az olaszok tudják hogy kell kinézetre gyúrni,persze a sima 500 az igazi,de pofás darabra sikerült a Living is. Nos helyben nem lesz hiány, mi 2 felnőtt két gyerek kooperációban nyúzzuk. Felszereltségben a pop nem túl gerjesztő,de sok kis extra kapható bele,amivel kellemessé tehetjük:autómata lámpa,esőérzékelő,kanyarkövető lámpa. Az űlések nem rosszak,de tény az ülőlap nem túl hosszú, bár a 186cm-el nem zavart. A műszerfal nagyon jól néz ki és könnyen megtanulható a rádióval együtt. A rádió funkcionalítása remek, a hangzása is jó. Azért a gombok elosztása a kormányon szokást kíván. Csomagtartó nagy és jól pakolható. Belül a külső zajok csillapítása remek, nincsen nagy szél és motorzaj. Sok a kemény műanyag,ami nem baj,de azért a gyerekek tudnak sérüléseket ejteni rajta. Az űléshuzat inkább műszálas, de könnyen tisztítható.
Műszaki tulajdonságai: futómű rendben van,jól fekszi az utat,nem dől nagyot a bódé. A magyar utak állapotát jól kiegyensúlyozza. Kormánya könnyen megy még a city nélkül is(szinte be sem kapcsolom). Fékek nagyon jól fognak,néha túl könnyen és túl erősen is,szokni kell. Ez a benzines motor nem egy raketta a 95 lóerejével, de kellemes elviszi a terhét,bár pörgetni kell és a gázpedál adagolását szokni kell(kell nyomni neki). Viszont senki ne kövesse el azt a hibát,hogy egy kb 100km ment autó alapján itélje meg,ugyanis mikor mi is megvettük döglött hattyú volt,de ahogy elérte az 5000km környékét már egyből másképp muzsikált, rugalmasabb lett sokkal mint az elején..a fogyasztás nekünk kb 6-6,5 liter 100 kilóméterre,ami egy ilyen magas kasztnitől vállalható,de ha igazából bejáratódik lehet ez még kevesebb is, de mi mivel rövedebb utakra használjuk semmi gondom vele.
Eddig igazából hibája nem volt,de pár meglepetést okozott:
-első útján hazafele a jobb első hangszóró torzított, de rövid idő után megszünt, v csak bizonyos számoknál jön elő-->UPDATE csere lett belőle
- az utas felöli oldalon a műszerfalban valami zörgött,főleg ha az airbag feliratnál megütögettem..az airbag tartója nagyon fel lett tolva összerakáskor,így a műszerfal és az airbag rázkódáskor összeért/zörgött. Megoldás,hogy meg kell lazítani az airbag felfogatását az alsó kesztyűtartó mögött és így kb 2-3mm-rel lejebb csúszik ezáltal a zörgés megszűnik
-eleinte hidegben mikor elkezdett a beltér melegedni,akkor a rádió frekit v cd esetében számot váltott...egy takarítás után elmúlt....ki érti

Összességében egy nagyon tágas,kellemes,szerethető autó,ami bár nem az autópálya ördöge,de kellemes utitárs. Csak ajánlani tudom mindenkinek(férfiaknak is)

Update
10000km és továbbra is hibátlan az autó. A bejáratás megtörtént és sokkal szebben muzsikál a motor. Jobb lett a hangja és most már megy is rendesen. Egész szépen megmozgatja a kasznit,a fogyasztás 6,4-6,8 között vegyes használatban. Érdemes benne gondolkoznia annak, akit a külső már meggyőzött.

Update2
Nos sajnos eljött az első hiba napja(14000km). Apóséknál megálltunk egyik nap és onnantól kezdve a váltás kínkeserves lett.(biztos anyós vuduzta meg) Szervíz. Nagyon korrektek voltak,semmi lacafaca. A hiba elvileg a kuplung volt(nem emelt ki rendesen), de a szervizesek is mondták,hogy nem volt baja egyik részének sem ránézésre,nem értik mi lehetett a baj,de kicserélték az egészet(tárcsa,szerkezet,csapágy). Most megint simán vált.

Update3
47000km. A autó rendben teszi a dolgát és hibamentesen. Mind télen, mind nyáron nagyon stabil az úton és öröm vezetni. A motor sem döglött ló, lehet vele menni azért ha az ember siet. Talán amit apróságként fel tudok hozni, hogy a gyerekek hátul azért tudják koptatni a műanyag elemeket(minden karc meglátszik rajta), ezért érdemes védekezni egy támlavédővel.

Hibalista

- A jobb első mélyközép hangsugárzó torzított,csere - A kuplung nem emelt ki rendesen,teljes csere gariban

Ide hordtam szervizbe

Fiat Komarno

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Fiat Szabó Érd,korrektek!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2014
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 1
Megbízhatóság (9) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Forfour Következő autója? 500X
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 500L 2012

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)