Rozsda-gitt egyveleg
Szöveges ítélet
Megvettem, mert kellett valami. üzletkötőként bejártam vele a déldunántúlt. vitte a 140-et, de a 100-at szerette. a kaszni mint minden korabeli rendes olasz autónál, már csak nyomokban volt meg a sok gitt alatt. Kényelmes volt, de eladásnál majdnem pórul jártam. előtte 1 héttel kivittem 2 100kg feletti kollégámat egy címre, itt eltört a hátsó ülés ülőlapjának váza, majd rá egy hétre kb 15km-et autóztunk a vevővel és bratyómmal, mindketten 100 kg felettiek a vételárért haza. Isten tudja hogy mi fogta össze, nem volt alja! se tűzfal benne, csak rozsdahegy. kibírta, nem rogyott össze. a pirinyó csomagteret viszont imádtam! pakoltam is bele súlyt, pedig nem voltak már meg az alatt lévő merevítők, elporladtak. nem tudom hogy mi tartotta össze, de ment és stabil volt. persze mikor az eladásnál eltört a köténylemez alatti kereszttartó, az első futómű furcsa formát vett fel menet közben, de ezt is kibírta. mindent kibírt!
Hibalista
- kerékagycsapágy, generátorcsapágy, szelephézag
Ide hordtam szervizbe
ismerős pécsett
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1974 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | gls | Következő autója? | vw bogár 1200 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
