A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 127 (1971-1986)

127 MK I 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olasz örökmozgó

Szöveges ítélet

Ebb?l a típusból ez a második darab, amit magamévá tettem. Az el?z? az els? tornyoknál ketté akart válni, sokba került volna a felújjítás, túladtam rajta. Viszont mint autót nagyon megszerettem, ezért amint lehetett, vettem egy jobb állapotút.
A karosszériához nem kellett annyira hozzányúlni, viszont a hengerfej felújításra szorult, a gyújtás több alkatrészét, a h?t?t, gumikat cserélni kellett. A hátsó keresztlaprugót meger?sítették, ezért az amúgy elfogadható utazási konfort elviselhetetlenné vált.
Alapvet?en imádom a formáját - személyisége "Arca van" van, mint a legtöbb régi autónak - szögletes lámpái ellenére. Érdekesség, hogy ezeket a els? lámpákat szerelték a Fiat 126-ba, a 128, 900-as második szériájába, a Fiorinoba, Fiat 133-ba (olyan mint a 126-os, csak hosszabb a karosszéria és a fiat 850 motorját szerelték bele), Zastavába, a rokon Seatokba és a brazil változatokba.
A 127-es, motorját a Fiat 850 Spor Coupetól örökölte, ami máig él továbbfejlesztve a mostani Puntókban.
Gyártották két és háromajtós karosszériéval, öt ajtósként a Seat gyártotta. Késöbb megjelent az olasz három ajtós kombi változat, majd Panoranico néven a brazil kombi, rendkívül ronda küls?vel, dízel motorral.
Általában az új típusok els? szériája a leg tetszet?sebb, ez a Fiat 127-nél is igy van.
Menettulajdonságai által megállja helyét a mai forgalomban is, f?leg városban, országúton is elfogadható, de már autópályára nem ajálható.

Hibalista

- típushiba: kuplung bowden
- kies? elefántfül ablak
- váltókar gyárilag lötyög
- csomagtér beázik
- gyenge fényszóró
-

Ide hordtam szervizbe

otthon

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1974
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 132 GLS Következő autója? Citroen Xantia
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 127 1971

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)