A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 127 (1971-1986)

127 1.3 sport 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Életem legnagyobb autós szerelme!!

Szöveges ítélet

Honnan is kezdjem?Megpróbálom azért rövid(ebbre) fogni!Még nagyon gyerek voltam amikor a család eladta a Moszkvicsot,és apám úgy döntött egy első kerekes kocsi kell,mert az sokkal biztonságosabb!Így került hozzánk egy ismerős által ajánlott,egy fekete 127-es 1050sport '81ből 115ezer forintért 1995-ben!Mikor meglett a jogsim "megörököltem" a fekete gépsárkányt!Szóval ez volt az első autóm!Innen a nagy szerelem,hiszen az első szerelmet sosem felejti az ember,de mindig elmúlik!Erre a sorsa jutott ő is!2009-ben megszabadult mindentől amitől autó volt(rendszám,alvázszám)de akkor még meg tudtam oldani azt a bontóssal,hogy papíron átvette,de az autó nálam maradt!Azóta is megvan,az udvarban egyesül az oxigénnel!Fénykorában németországot is megjárta nem egyszer,halálra ültettem-szép felni-motoron reszeltem,élveztem és ki is használtam az autó képességeit!De a vasoxid nyert,illetve külföldön kaptam munkát,ezert ért véget a szerelem!

DE!!!Éreztem hogy hiányzik,és őt már nem tudom feltámasztani poraiból,hiszen se papír,de egy használható fém maradvány amihez lehetne hegeszteni!viszont a gondolat megszületett,hogy hobby(vitrines versenyautónak)akarok építeni mégegyet!Nézegettem gyakran a használtauto.hu-t,alig-alig voltak fenn 127esek,meg ami volt az olyan is volt.......Aztán hirdettek egy sárgát,mk3-as kasztni,de az eleje átalakítva mk2-esre,mert törve volt,és mk3-as frontot nem találtak!Cegléden volt,egy faszi szlalom versenyeken indult vele!Sokáig nézegettem mire úgy döntöttem megveszem!Széles mosollyal az arcomon vittem haza!Közben engem is hazasodort a sors!Egy telet végigjártam vele,és tavasszal(Március eleje) robbantottuk szét,hogy akkor kezdődik a teljes és alapos felújítás!az autót tényleg nullára szedtük,egy üveg egy szál vezeték semmi nem volt benne!bár én így is úgy terveztem,hogy nyár közepe,max vége fele azért össze fog állni!EZ EGY RENDKÍVÜL HIÚ ÁBRÁNDNAK BIZONYULT!!!Főleg hogy én közben ismét külföldön próbáltam szerencsét!770km-ről meg nehéz autót építeni!most nem sorolnék fel mindent(elképzelhetetlen mennyiségű szívás,utánajárás,agyalás,kínlódás,pénz)A típus ritkaságából adódóan vagy nincs hozzá semmi,vagy ha van valami,az lepusztult bontott szemét heroin áron!Legyen annyi elég,hogy kasztni elemek Imolából a scambio mostra veteránbörzéről beszerezve,giallo ginestra fényezés,amiből lehetett mindenből újat vettem vagy a gyári lett felújítva.......és hip-hop,röpke 2 év alatt össze is állt az autó!Pedig közben nem egyszer éreztem elérkezettnek az időpontot arra hogy a nemi szervemet belehúzzam az egész projectbe!Nyilván így hogy kész lett már csak nevetek a dolgokon,és persze hogy megérte belevágni annak idején,de az biztos hogy mégegyszer SOHA nem kezdenék bele!Felsorolni mindent munkamozzanatot lehetetlen,de élvezem hogy enyém(az országban biztos az egyetlen,de a világon sem sok van)hillclimb-ra épített verseny 127-ese!A számok:4 henger,8 szelep,1301ccm,90-95LE,120Nm,és a lényeg 700!!! kg!Hidd el nem kellenek hegyet megmozgató nyomatékok,2-essel kezdődő Le adatok ahhoz hogy jót autózz!Csak egy kis tömegű régimódi karbis,isten futóművű,kis zsebrakéta!Jöjjön egy pár sor aminek semmi értelme,mert ez a kocsi nem arra van hogy alacsony fogyasztási rekordot állítsak fel vele,meg le is szarom mennyit eszik...mert egyszerűen tényleg nem arra van!Ha normálisan megyek vele(ami kizárt,) akkor 9liter/100km a fogyasztás(ez országúton 90-100as tempóval)ha kinyomom a szemét a határ a csillagos ég,számoltam 16literes fogyasztást is!Nyélgázon szabályosan látni ahogy megy lefele a benzinszintmérő!A piros lámpánál keménykedőknek garantált a meglepetés!Eleve gondban vannak az emberek,mert sem térben sem időben nem tudják elhelyezni!Volt már 1-es golf,zastava,de a legjobban az tetszett mikor egy ilyen piros lámpás játszadozás után,a másik kocsiban a srác lehúzta az ablakot és azt mondta : "én még nem láttam kispolszkit ennyire menni.." Minden összefoglalva perverzül imádom ezt a pöcsköszörűt!Így reálisan,elfogultság nélkül nem is tudok nyilatkozni róla!de az biztos hogy számára mindig lesz egy vitrinem!Neve is van egyébként!Cefre.....hogy miért???cef- a rendszám!Még annyit a végére hogy elképesztően régi(elavult) konstrukciók ezek az autók,faék egyszerű mechanizmussal,mégis egyik sem hagyott soha cserben,és mindent kibírtak,főleg a fekete...az akkor sem döglött volna meg ha homokot lapátolok bele!Pedig mit kapott az szerencsétlen.....

Hibalista

- Mivel ha megyek vele ütöm,így mindig van valami,de általában apróságok!

Ide hordtam szervizbe

Mindent magam csinálok rajta!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (1) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 127 1971

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)