A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 127 (1971-1986)

127 MK-III., 1050 ccm 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Dezsőke, a kellemes csalódás

Szöveges ítélet

Volt egy trabim, melyet szétrágott a rozsda, lejárt a müszaki. A haverok szóltak, hogy a suzuki kereskedésben, a beszámított gépek közt van egy 127-es. Elmentem, megnéztem. Borzalmasan lepukkant állapot, vödörszámra kosz, de rögtön induló motor. Az irányárat (70eFt) villámgyorsan majd felére lealkudva (40eFt) elindultunk haza. Elég furcsán járt, riszálta magát, de kibírta a 2 km-es távot. Otthon két (2)!! napig takarítottuk, mire elötűnt valódi formája. Irány a gumis (riszálva). Ahány gumi, annyi tipus, négyből három szálszakadásos. Gyors csere, indulás....
Hú b*** meg!
Iszonyatosan ment, viszonylag csendesen, tűrhető fogyasztással. Kis méretéhez képest nagyon jól pakolható, hihetetlen, mi mennyiségü cuccot elnyelt. Keleti autókhoz képest tele extrákkal (digit óra a belsö tükörnél, nyitható hátsó ablak, 5-ös váltó, stb..).
Nagyon kényelmes, Pest-Debrecen távot többször megjártam vele, pisszenés nélkül ment, pályán tartós 120-130-as tempóval.
Kiszállva nem fájt a hátam, nem gémberedtem el.
Nagyon a szívemhez nött, korához képest sokat tudott, megbízható masina volt. Soha, sehol nem hagyott cserben, mindegy volt neki hogy tél vagy nyár.
Sajnos egy emberke a stoptáblát totálisan le***va, oldalról kb. 90-es tempóval beletépett. Teljes totálkár, kaszni kissé kiflibe, hátsó futómü kiszakadt, kandellábernek csapódva motor megreccsent.
Feleségem is nagyon megszerette, szinte megsirattuk, mikor "elhalálozott". Ha tehetném, megint vennék egyet.

Hibalista

- Karburátorház elrepedt, tank törött, cserélve.

Ide hordtam szervizbe

Ernőke, az örök barát

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Keresztapám, Gyuri. Sajnos már csak múlt idöben.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1980
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Trabant 601 Következő autója? VW Golf I., 1.5 D
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 127 1971

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)