A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 127 (1971-1986)

127 Fiat 127  

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

1 igazi társ

Szöveges ítélet

Talán én vagyok az 1-ik legrégebbi 127-es autó tulaj az országban,az első kocsim amit azóta is használok ,immár 27 éve!!!
-Autószerelő lévén ,magam javítom ,s készítem fel műszakira.Nagyon eltalált konstrukció,még akkor is ha a motor vagy a hátsó felfüggesztés kissé ideje múlt.A karosszéria forma egyenesen csúcs az első kiadásnál!
-Jártam vele ,Bécsben,használtam ,cementhordásra,5-személlyel megpakolva.
-A karosszéria rendszeres alváz és üregvédelmet igényel,de ha valaki ezt figyelembe veszi,a leghálásabb társa lesz!
-A nyugati kocsik dömpingszerü megjelenése elött,télen lealázott ,minden szoc gyártmányú autót.Kíméletes használom ,és garázsban tartom.
-A fűtése ,nagyon gyenge télen ,de 1 pót radiátor beépítésével,remek meleg az utastér most.A hűtőmaszkot takarni kell szinte teljesen télen!
Króm lökhárítói igen szép állapotban tarthatók és nem szar műanyag anyag- ütköztem özzel meg se görbült ,én gondot fordítottam a belső rész lefestésére is.!
A motor zajt egy 5-let alapján a felére csökkentettem, 5mm-es 'filc sapka' segítségével,amit a szelepfedélre kell tenni + a motorháztető belső szigetelésével ami télen tovább tartja a motort melegen.
-Nagyon pörgös a motorja,tényleg 1 kis Ferrari :)
-A hátsó ülés meglepően kényelmes.Kevesen gondolnák hogy 5 személyes,na úgy kissé szükebb a hely,de ez kisvárosi autó ,rövid távra megfelelő!
-Alkatrészek ,olcsók ,és sok Fiat tipússal csere szabados ami ,igen nagy előny a mai autókkal szemben!!
A későbbi ,modellek felejtősek,csak az első kiadást az ami az igazi!Különösen a domborított motorháztető miatt.
Meggyőződésem ,hogy nem véletlenül lett az év autója,és az sem véletlen hogy pár márka erről koppintott!!

Hibalista

- első lengés csillapító,lengőkar,fékbowden ,fékdob,fékcső,kézifék bowden,első lámpa

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1972
Kényelem (8) Használati időtartam 27 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 40
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 127 1971

További ítéletek (28 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)