A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Töfike

Szöveges ítélet

A megbízhatósága rettenetes - DE! A típus alapvetően ugyebár a 63-as 500-ason alapul, tehát ennek megfelelően kell nézni: sűrűn kell(ene) karbantartani és akkor talán nem lenne gond. Sajnos az enyém (a korabeli kocsik nagy hányadával együtt) csak akkor látott szerelőt, amikor már valami tönkrement, ezt ´meg is hálálta´ kisebb-nagyobb gondokkal.
Óriási előnye viszont, hogy az alkatrészek (ami sajnos sokszor gyenge utángyártott minőséget jelent) üveggolyó árában vannak. Ritkán találni persze jó minőséget is, az az igazi...
Aki érez magában némi affinitást a szereléshez, annak tudom csak jó szívvel ajánlani - de annak nagyon! Hiába lengyel gyártás, valahogy benne van az olasz autók (mármint a régiek) ´lelke´. (Persze női - hisztis, szeszélyes - lelke. :-))
Kolléga egy kört ment vele, de ahogy beült, máris fültől-fülig vigyorgott, hogy milyen aranyos kis gokart.
Persze volt benne ´sportülés´ meg sportkormány, sportkipufogó - még ezek is relatíve tök olcsóak - ezek némi kényelmet és sportosságot kölcsönöztek a kis gyösznek.
A mai napig sajnálom hogy meg kellett válnom tőle, de kellett egy megbízhatóbb kocsi (ami nagyobb is persze) és kettőt felesleges lett volna tartani...

Hibalista

- Volt vezérmű fogaskerék csere (2x is), kipufogó csere, számtalan defekt a felni rohadása miatt (kikoptatja a belsős gumit), lerohadások mindenféle gyújtásgondok miatt.
- Váltó (2x) igazából a difi, de egyszerűbb egyben cserélni, nem éri meg ennél a típusnál vacakolni vele. Persze volt függőcsapszeg berohadás, kézifékkötél szakadás (tégla rulez :-)), indítóbovden szakadás illetve az indítóbovdent feszítő kis műanyag pöcök számtalan cseréje út mellett.
- Sokat tört el a ´menesztő´ - ínyenceknek féltengelycsillag és a rövid féltengelyen ülő hardy tárcsa is.
- A legdurvább két eset az ékszíjtárcsa tengelyről való ´leválása´ volt (a tengely szétdarálta a tárcsa közepét, utána az lötyögött és elvágta a szíjat is). A másik esetben én is vétkes vagyok - leállítottam 3 hónapra: be is állt a motor, berozsdált a henger...

Ide hordtam szervizbe

Apósomhoz... :-) Szegény, eléggé utálta is a végére. (Lecseréltem azóta a kis gépet.) Csak a morgás miatt kap 9-est.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1986
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Suzuki Swift
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)