A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerelmes voltam a piros csodabogárba

Szöveges ítélet

2000-ben a tandíjamat költöttem el egy piros, napfénytetős kispolszkira. Ezt az egyet néztem meg, az egyik legolcsóbb volt a hirdetések között. Szerelem volt első látásra.
Zasztava ülések voltak belehegesztve, óriási szerencsével nekem pont megfelelő helyen rögíztve, így meg kell mondanom, hogy nagyon kényelmes volt. Kicsi, de kényelmes. Pedig 185 cm magas és kb. 80 kiló lehettem akkoriban, nem éppen tipikus kispolszki tulajdonos.

Imádtam, tényleg szerelmes voltam ebbe az autóba, ami amúgy persze mai szemmel egy roncs volt.

Elég jól ment, nem nagyon gyorsult le senki. 50-nél sokkal gyorsabban sosem mentem vele, de 50-ig egész tűrhetően gyorsult. Imádtam a hangját, ahogy a farmotor rezgette az autót, ahogy éreztem a kormányon a hátam mögött duruzsoló motor rezgéseit a különböző fordulatszámokon. Szuper volt.

Egyszer pár napig nem használtam, és a benzin visszafolyt a tartályba, a vezeték fellevegősödött, és indításnál nem tudott benzint szívni magába a motor. Fogtam, miután észrevettem, hogy nincs benzin a benzinszűrőben, levettem, kicsi számmal megszívtam, egyből lett benzin benne, és aztán már pöccre indult.

Téli időszakban használtam kb fél évig. Az leszámítva, amikor egyszer lemerült az akksi, mindig indult szépen.

Egyszer elszakadt az indítóbowden, és egy darabig úgy kellett indítani, hogy motorháztető kinyit, és az erre a célra rendszeresített fadarabbal benyúl, megnyomja azt a kart, amit a dowden húz az önindítón, ekkor röff röff beindult. Ugyanezt képzeljétek el, milyen volt előadni a lámpánál lefulladás után.. főleg, ha elfelejtettem közben üresbe tenni.. Micsoda kalandok voltak! Semmiért nem adnám őket.

Aztán elérte persze a kis piros csodabogarat is a végzet, egy hullaszállító vállalkozó vette meg, mert megunta, hogy a merci halottaskocsival megy a teszkóba is.. komolyan mondom féltem attól az embertől.

A kocsi anyagilag persze nagy bukás volt, de lehetett volna nagyobb is. Fiatalkori szép emléknek jobbat nem is kívánhat az ember. Azóta sem szerettem úgy autót.

Hibalista

- indítódowden szakadt, valami alul kanyarban olyan hangot adott ki, mint a süllyedő Titanic, biztos valahol szakadt, nyíródott, húzódott, tépődött a fém
-

Ide hordtam szervizbe

szegeden valami maszek volt tíz éve, végül is megcsinálta

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1980
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Bora (szüleimnek otthon akkoriban ilyen volt) Következő autója? most Fokusz van. ezt is szeretem, na de a polszki.. az volt az igazi.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)