Roncstelep töltelék!!!
Szöveges ítélet
ez valami istenverése!!!
ez a dög.... atryaisten, talán a földkeregség legócskább szériában gyártott "autója".
és most nem kell hülyének nézni tudom mit kap az ember ennyi pénzért... pl TRABANTOT! Trabi ezerszer jobb, ezt higgyétek el nekem... ne akarjon SOHA senki se kispolszkit!!!
Nem számoltam hányszor hagyott ott az út közepén, votl hogy kereszteződés kellős közepén állt le, volt hogy télen cincáltuk, vontattuk rugdostuk szídtuk...
már a szerelő is gyűlölte, volt egy másik aki elvből hozzá se nyúlt, mondta h vigyük innen a p**ba mert ő hozzá nem nyúl!
jó tulajdonságok?? hát..
mégcsak nem is evett keveset, szivatót még nyáron is fel kellett tolni különben lefulladt, alapjárat kb 3500 as fordulaton volt.
8-9 litert simán benyelt városban, városon kívül meg nemtom mennyit nem voltunk olyan bátrak h kimenjünk vele városon kívülre.
menettulajdonságokról inkább ne beszéljünk, a rekord 90 km/h, de az egy életveszély, szó szerint.
télen hóban használhatatlan, -2 fokban belülről fagy be az ablakra a pára. fűtés nincs csak a CO -t nyomja be!
-5 kézifék befg nem lehet hatástalanítani
-10 fokban nem indul..
nyáron meg a meleg miatt attól kell fosni hogy besül a motor(léghűtés RULZ!!!)
1. es sebességi fogozat nincs szinkronizálva, olyan fél évente elfogyott belőle(kidobta), kettesből indultam hónapokig(azt bírta)
A HIBALISTA NEM TELJES MERT RENGETEG DOLOG NEM JUTOTT AZ ESZEMBE CSAK AZT ÍRTAM LE AMI BEUGROTT
Hibalista
- el fog kopni a billentyűzet mire leírom mindet, elképzelhető h pár nem jut az eszembe...
- -fékezéskor jobbra húzott, egyik szerelő megcsinálta, ezután balra húzott(de úgy hogy izomból kelett ellenkormányozni)
- -olajnyomás rendszeresen elment, álatlában jobb kanyarban
- -gázbovdenszakadás(2000 ft)
- -kuplung bovden szakadás(2000 ft)
- -foncsor teljesen eloxidált a fényszóróban
- -karosszéria évente szétrohadt(SOK ft)
- -kormány holtjátéka kb 10 cm
- -szilentek cseréje
- -ékszíjszakadás(2500 ft)
- -indítóbowdenszakadás 6x legalább(2000 ft)
- -laprugó elgörbült amikor behuzattuk(4000 ft)
- -kipuffogó évente 2x elrohadt
- -egyenesfutás nem volt!
- -kerékcsapágy beállt
- -műszerfal megolvadt a melegben
- -féklámba kapcsoló eltört(műanyag szar!!)
- -indítókapcsolónál kontakthiba, gyújtás hol elment hol visszajött
- -egyes fokozat rendszeresen elfogyott, váltócsere 2x. (13 000 ft bontott váltó)
-
Ide hordtam szervizbe
sanyi!
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 178000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | skoda 105 | Következő autója? | lada |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
