A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Polski fFat 126, az elpusztithatatlan, avagy a szerelmem

Szöveges ítélet

Kellemes kis jószág. Feltűnést kelt a felnyitható harmadik ajtaja, ami miatt már 2 környékbeli rendőr is engedély nélkül átalakítottnak vélte (hol az átalakítási engedély című kérdés). Alapjáraton csendesebb mint az előd, menet közben a hajtáslánc miatt megjön a nagyobb hangja is. :) Kényelmesen tartja a 110 -es utazótempót, ennyivel szelte át az országot amikor egy 1300Km -es utazás alkalmával megengedte az útviszony (M30, M3, M7, 7 -es főút végig). Országúton sosem evett 5l -nél többet, inkább kevesebbet (110 -es utazónál, gyári adat szerint 90 -nél 5l). Bár papír szerint csak 2 pacival erősebb, városban igencsak fürge jószág, hála a motoron eszközölt változtatásoknak (mire légesből eljutott ide a típus).
Vezetése élvezetesebb mint sima társa esetében. Télen is könnyen kormányozható, hála a fogasléces kormányműnek. Hideg időben áldás a ventillátorral megtámogatott radiátoros fűtés. A kocsi villamos rendszere is megbízhatóbb mint az öregebb tesóé, immáron relézve van minden, és végre késes a biztosítótáblája. A hátsó ablaktörlő városban nagyon hasznos tud lenni. A lehajtható hátsó ülés miatt kis kombi is lehet a gép, egy építőanyagos telepen néztek nagyot amikor járólapokért mentem. :) Nemrég kapott sportülést, így kényelmesen lehet utazni. Már csak egy valami van ami kényelmetlen: a gázbowdent visszatoló rugó kissé erős, plusz a második torok nyitásához is kicsit nagyobb erő kell. Ez hosszabb távon lefárassza az ember lábát.

Aranyos kis gép, szeretnivaló. Az adja meg az igazi varázsát hogy ritka típus az országban, viszont épp emiatt az alkatrészek beszerzése szinte lehetetlenség. Sokszor kell rögtönözni, de aki ráteszi a kezét egy ilyen apróságra, az úgyis előbb utóbb belejön... :)

Hibalista

- semi ez egy elpusztithatatlan

Ide hordtam szervizbe

én magam szerelem

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

én magam szerelem

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1988
Kényelem (10) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 452 Következő autója? csak is polák
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)