A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pokolra az összeset!!

Szöveges ítélet

Még nem is volt jogosítványom, mikor egy kedves, idős hölgy meg akart válni a kocsitól. Az árat lealkudtuk, és az enyém lett. Nagyon megkímélt, és gondozott állapotban. Gondoltam, hogy így talán kevesebb baj lesz vele, és nem kell attól tartani, hogy megáll! Részben volt csak igazam. Az első együtt töltött évben, semmi baj nem volt vele. Keveset fogyasztott, és viszonylag nagy távokat lefutott mindenféle probléma nélkül. Kezdtem is áldani az eget, hogy talán én leszek az, aki kifogja a legjobbat.
Tévedtem...
Egy év után jöttek a problémák...először csak a trafó,és a gyújtókábelek estek szét szinte bárhol, és bármikor, majd szép lassan az összes elekromos berendezés megbénult! Az ablaktörlő csak esőben nem működött, a lámpák hol égtek, hol nem, fröcskölni kezdte az olajat, és a benzint, a benzincső ötször szakadt el, és a motor hűtőventillátora is rendszeresen felrobbant!
Akkor fordult végleg rosszra, amikor balatoni túra közben a vezérműfogaskerék eltörött, és ledarálta az egész motort. Csak ez került 30 000 Ft ba ( vontatás, szerelés, és ha már ott volt, akkor műszaki )! A szerelők csapnivaló munkája után, a vezérlés olyan hangokat adott ki, mint egy turbina! Ettől fogva egy évig nem működött, ha indulásra akartam bírni, akkor be kellett tolni. Ha már ment a motor akkor nem állt meg, csak egyszerre megzabálta az indítómotort, a generátort, és a gyújtáskapcsolót.

Rengeteget kellett az út mellett várni, hogy egyszer majd elindul. Sokszor hagyott cserben, és annyira nem volt olcsó a fenntartása, hogy ezeket elnézzem neki.
Már fél éve ácsorog a ház mellett, és csak rohad! De most kap mégegy esélyt, és májusban elmegy műszakira! Csak lesz valaki, aki megveszi.

Hibalista

- Minden ami csak bele volt szerelve!!!

Ide hordtam szervizbe

A környék minden szerelője látta már!

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1989
Kényelem (2) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 31000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 22000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Citroen BX 1.9 D Break - ez az igazi perverzió
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)