A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 126p 650 E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pléhhangya

Szöveges ítélet

Hasonlít is a hangyára, meg nem is. Szemből tök olyan, kicsi is, de közel sem olyan szorgalmas és erős. Mondjuk 24 LE-től nem is lehet/kell sokat várni, (a hangya sem tud 2 lábbal dolgozni, legfeljebb kapálózni. Ez is csak ezt tud.) De erről nem tehet, nem egy vadállatnak lett tervezve, hanem sajnos egy csomag WC-papír árából előállítható "szergejnek", ami keveset fogyaszt, olcsó fenntartani és ideális városban. Ebből a szempontból sikerült. A Polákról mindig az utcánk végén lakó részeges, nagypofájú pacák jut eszembe, ennek is csak hangja van (de még milyen, akár egy V8-as), de hát erő az nincs.
Ha 50-60 éves lennék, akkor a Polák lenne az ideális autóm, de így fiatalon néha azért jól esne 130-140 km/h-val koptatni az aszfaltot... De neki nem lehet és nem is szabad nyomni, a 80-as utazó ideális, sőt ilyenkor érzi jól magát igazán az ember: lehúzott ablak, bal kéz az utólag felrakott kartámaszon, jobb a kormányon, hörgő motor, na meg persze a 110-zel elhúzó kamionok, amik majdnem letolnak az útról( milyen jó, hogy a gyári végük csak 89-90 km/h).De csak menjenek. Az egyetlen kocsi, amit nem hagyok, hogy leelőzzön: a Trabant. Mert ugye minden kocsinak van valamiféle "ellensége", de ez más. Trabantot ugye azért mégse vesz az ember, legfeljebb kocsi helyett.
Sajnos az enyém nem érte meg az árát (110 000Ft-ért lett véve, de így visszagondolva ért 65-öt.).
Polákot az vegyen aki sok mindenről le tud mondani, aki tud és szeret szerelni és cserébe kaphat egy kitűnő motorhangot( nem 24 LE-nek a hangja, ráadásul sportkipufogóval szép dolgokat el lehet érni) és egy formás hátsót.

Hibalista

- Gumiharang, féklámpakapcsoló, gáz- és szivatóbowden, benzinszintjelző, pár biztosíték.

Ide hordtam szervizbe

Otthon szereltük.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 71000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 11542
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? Opel Astra F 1.8
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)