Őszinte vélemény
Szöveges ítélet
Nos kettő db polskim volt eddig. Őszinte indulatok nélküli véleményt akarok írni, ami msnak is hasznára válhat.
Először is az előnyök:
keveset fogaszt. -Igen városban valóban képes 6 literrel beérni, országúton pedig 5-tel. Olcsó hozzá az alkatrész és mindent lehet kapni. Ez nagyon lényeges, mert kategóriatársához, a trabanthoz már egyre kevesebb az alkatrész. Kicsi súlyadó és biztosítás. Kis helyen elfér.
Hátrányok: a szerelése mivel elavult konstrukció viszonylag egyszerű elméletben, de gyakorlatban nehezen hozzáférhető. Ha valaki cserélt már egy olyan egyszerű alkatrészt, mint mondjuk tolatólámpakapcsoló, kilóméteróraspirál trabanton és polskin, az tudja a különbésget. Az alkatrészek ugyan olcsók de hol ezt kell kicserélni hol azt. Mindig szeret elromlani valami. Aztán ha már sokmindent kicseréltünk, elérhetjük, hogy sokáig működjön. Itt elsősorban az a baj, hogy az előző tulaj nem tartja karban, mi megvesszük olcsón vagy drágán és elkezd haldoklani. Gyorsan hozzáteszem, éngem mindig mindenhova elvitt, Balatonra, Zalaegerszegre, Debrecenbe Budapestről, igaz fogalmam sincs mennyi lehet a végsebessége, számomra 80. Nem kell több,de ennyivel elvisz szinte akárhová. Igazából utálom javítani, pl. ha csak a kipufogócsavart szeretné levenni az ember 80% esélye van rá hogy megszakad, eltörik. Nagyon könnyen szakadnak bele a csavarok bárhol. Lehetne rá azt mondani, hogy egy nagy rakás .. DE hülyeség lenne hisz, ha ez igaz lenne miért lenne belőle még mindig ilyen sok. Megmondom miért, mert olcsó és ideális városi kisautó 1-2 embernek, és hangsúlyozom a szegény embernek. Ha pénzem lenne messziről elkerülném. De mivel nincs kiegyezek vele, megkötöm a komprumisszumot. Aki nem szeret vaghy tud autót szerelni az ne vegyen ilyet, mert annak nem éri meg!!!!!! Az sokkal jobban jár egy kétütemű trabival, azzal szinte nincs semmi gond, ezerszer megbízhatóbb. EZ csak annak való aki képes megjavítani, különben nagyon megfogja utálni.
Hibalista
- féltengely
- kerékcsapágy
- kormány segédirányítókar csapja
- gyújtás
- karburátor úszója eltört
- fesz.szabályzó
- termosztát
- fékek elkoptak
- ékszíjtárcsa csavarjai lenyíródtak
- és még sok minden más
-
Ide hordtam szervizbe
fatter és én
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Trabant 601 |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |
