A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650E 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Őszinte vélemény

Szöveges ítélet

Nos kettő db polskim volt eddig. Őszinte indulatok nélküli véleményt akarok írni, ami msnak is hasznára válhat.
Először is az előnyök:
keveset fogaszt. -Igen városban valóban képes 6 literrel beérni, országúton pedig 5-tel. Olcsó hozzá az alkatrész és mindent lehet kapni. Ez nagyon lényeges, mert kategóriatársához, a trabanthoz már egyre kevesebb az alkatrész. Kicsi súlyadó és biztosítás. Kis helyen elfér.
Hátrányok: a szerelése mivel elavult konstrukció viszonylag egyszerű elméletben, de gyakorlatban nehezen hozzáférhető. Ha valaki cserélt már egy olyan egyszerű alkatrészt, mint mondjuk tolatólámpakapcsoló, kilóméteróraspirál trabanton és polskin, az tudja a különbésget. Az alkatrészek ugyan olcsók de hol ezt kell kicserélni hol azt. Mindig szeret elromlani valami. Aztán ha már sokmindent kicseréltünk, elérhetjük, hogy sokáig működjön. Itt elsősorban az a baj, hogy az előző tulaj nem tartja karban, mi megvesszük olcsón vagy drágán és elkezd haldoklani. Gyorsan hozzáteszem, éngem mindig mindenhova elvitt, Balatonra, Zalaegerszegre, Debrecenbe Budapestről, igaz fogalmam sincs mennyi lehet a végsebessége, számomra 80. Nem kell több,de ennyivel elvisz szinte akárhová. Igazából utálom javítani, pl. ha csak a kipufogócsavart szeretné levenni az ember 80% esélye van rá hogy megszakad, eltörik. Nagyon könnyen szakadnak bele a csavarok bárhol. Lehetne rá azt mondani, hogy egy nagy rakás .. DE hülyeség lenne hisz, ha ez igaz lenne miért lenne belőle még mindig ilyen sok. Megmondom miért, mert olcsó és ideális városi kisautó 1-2 embernek, és hangsúlyozom a szegény embernek. Ha pénzem lenne messziről elkerülném. De mivel nincs kiegyezek vele, megkötöm a komprumisszumot. Aki nem szeret vaghy tud autót szerelni az ne vegyen ilyet, mert annak nem éri meg!!!!!! Az sokkal jobban jár egy kétütemű trabival, azzal szinte nincs semmi gond, ezerszer megbízhatóbb. EZ csak annak való aki képes megjavítani, különben nagyon megfogja utálni.

Hibalista

- féltengely
- kerékcsapágy
- kormány segédirányítókar csapja
- gyújtás
- karburátor úszója eltört
- fesz.szabályzó
- termosztát
- fékek elkoptak
- ékszíjtárcsa csavarjai lenyíródtak
- és még sok minden más
-

Ide hordtam szervizbe

fatter és én

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1986
Kényelem (2) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 601 Következő autója? Trabant 601
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)