Nevet kellett volna adnom neki
Szöveges ítélet
A hibákat az előttem szólók részletesen ismertették, az előnyöket szintén.
Egy pár érdekesség:
Az ülések elvileg kényelmetlenek és nincs tartásuk, de az Eger-Kalocsa távot egy 5 perces pihenővel megjártuk, míg a fater Uno-jával 80 km-ként megálltam egy negyed órára, mert ki kellett nyújtóznom.
Ennél az autónál tanultam meg, hogy az autónak tényleg lelke van, és valószínűleg szeretett minket; sosem rohadt le az Isten háta mögött, vagy el sem indult, vagy a lakástól 100 méterre adta fel a harcot, hogy gyalog is hazaérjek.
Ha meghúztam az ablaktörlő kart, csatornát váltott a rádió.
A szomszéd utcában lakó kutya rendszeresen eléfeküdt "nekem csobogsz kispatak?" arckifelyezéssel - csak ezzel az autóval csinálta.
Az index zavarta a rádiót, így lehetett hallani ha "ideges" az autó: pl. két kamion közt, vagy nagy forgalomban gyorsabban járt az index, mindezt fordulatszámtól függetlenül!!!
Minden hibája ellenére nagyon szerettem, nagy élmény vezetni, tetszett hogy hátulról morog a motor, és a dodzsemes irányítás se hétköznapi.
Ja igen: a következő tulaj kb 130 kilós jó széles koma, aki azért vette, hogy a munkásait szállítsa vele.
Hibalista
- kuplungbowden és tárcsa, alapjárat (több okból), lógott az ajtókárpit, valahol elhagytam a tolatólámpát, kipufogótorok önálósította magát - egy párszor, gumiharangcsere a féltengelynél +a többi
Ide hordtam szervizbe
munkatársam haverja, 200 méter hatótávolsággal
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
apám+én
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 93000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Uno, apámé | Következő autója? | Suzuki Baleno 1.6 GLX |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
