A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyon meghálálja a szakértő(!) gondoskodást

Szöveges ítélet

Szeretnék tisztázni valamit. Akármilyen autó is legyen, ha elhanyagolt, garantáltan szarban hagy. Sajnos itthon úgy veszik ezt a típust, hogy átmeneti autónak használják, nem figyelnek rá. Pedig a tipikus problémák, pl. hogy nincs rendes fűtés, egy gumicső ellenőrzésével orvosolható, ami általában kiszakad, leesik. A szerelők többsége gyűlöli a kispolskit, mert nehezen hozzáférhetőek a részegységei, szerelésük, cseréjük raffinériát, türelmet, hozzértést, TAPASZTALATOT igényel. Na ezért csak összegányolják és kész. A tulaj úgyse vastag, sok jattra nem számítanak.

Saját példányomat 4-5 évvel ezelőtt vettem, megkímélve, ám nagyon rozsdásan. Hétvégi autónak volt használva, 80 fölött nem mentek vele. Birtokomba kerülése után ugyanazt a megtett kilóméter mennyiséget, amit 15 év alatt összejártak vele, 2-3 év alatt beletettem. Rendszeres vidéki utak, nyaralások, intenzív városi használat. Apró gondok előfordultak, ám minimális műszaki érzékkel megáldott ember úrrá tudott lenni a sokszor kontakthiba, elállítódás, szétrázódás okozta bajokon. Ahogy az évek teltek, fokozatosan újítgattam fel. Kényelmi szintje 2 embernek felel meg, a gyári ülés helyett kisipari lengyel magastámlás üléssel kifejezetten kényelmes lesz az utazás. Rendszeres odafigyeléssel, ami szinte semmibe sem kerül, komolyan kivisz a világból, persze csak nyugodt tempóban. Saját példányom 100-120 között megy jól, egy-egy előzést ilyenkor nyugodtan lehet vállalni. Persze, ahogy ez is, minden beállítás kérdése. Sosem hagyott nagy cserben, anyagfáradás, elöregedés következtében azért akadtak gondok, egy lassan húsz éves autónál ez már belefér. Fogyasztása szintén csak és kizárólag beállítás és elkopottság, hanyagoltság kérdése. Elfogadottsága városban vegyes, szeretnek letolni, azértis leelőzni, türelmetlenkedni, de azért egy jó példány egy rutinos sofőrrel tud meglepetéseket okozni a mit sem sejtő autósok között. Parkoláskor viszont lazán keresztben is elfér, és ebben még pótkerék is van, nem úgy mint a Smartban.

Hibalista

- Kopó-fogyó alkatrészek, nevetésges árak.
-
- A tipikusnak mondott, mindig tönkremenő alkatrészek egy része még bírja, mert tudom, hogy kell használni őket. (pl. váltó)
-
- Sajnos a lengyel, utángyártott alkatrészek minősége borzalmas, a meghibásodások nagy részét pont ezek okozzák, de a még gyári alktarészek kiválóan működnek.

Ide hordtam szervizbe

Karcsi bácsi, II. ker.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Straub Autószerviz, XII. ker.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (3) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 47000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója? marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)