A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 126 p 

Az ítélet értékelése
4,5(4 db)

"Kispószki" - A "Száguldó erődöm"

Szöveges ítélet

Hát, egyszóval: imádtam. 17 évesen az első autóm volt, nagyon megkíméltem vettük egy nénitől. Ez az autó mindent kibírt, és hihetetlen mennyiségű kilométert tettem meg vele. Bejárta egész Magyarországot, volt kint az osztrákéknál, akiknek majd kigúvadt a szemük, amikor Bécsben lealáztam egy kereszteződésben induláskor egy Mercit. (Más kérdés, hogy fél perc múlva az már messze járt.) Szinte napi rendszerességgel megtettem vele 100-120 km-ert. Télen egy cementes zsákkal a csomagtartónak csúfolt kis fakkban simán átment minden havon, téli gumikkal nem pörgött, nem forgott. Éjjelente garázsban állt, így indult is szorgalmasan, nagy hidegben napközben nem mindig. (Dehát mire való a bikázó, nem igaz?????) Nem volt nagyon kényelmes, a 185-ös magasságommal nem igazán fértem el benne, a fejemet állandóan lealázta a tető. A nagybevásárlást is szakaszolni kellett, mert 3 karton ásványvízzel megteltek a hátsó ülések, amiket esetemben ember nem használt soha. A hosszú évek alatt, amíg megvolt, szinte mindent kicseréltettem rajta, amit lehetett, 2-szer volt karosszériázva, festve, sok gumigarnitúrát vettem rá, sok akksit vettem bele, szinte kétévente kellett új. 2-szer hagyott cserben: egyszer komplett elszállt a féke, de megúsztuk. Egyszer kiment a benzincsöve a helyéről, és majdnem berobbant. (No akkor volt para.) Amit kevésbé szerettem rajta: a sok megtett kilométer után annyira széjjelkopott, hogy a végén 9 liter alatt szóba sem állt velem. A lámpái már csak annyira világítottak, mint egy szentjánosbogárka. Nem volt valami komfortos a belső tér. Az alja totál kirohadt, pedig rendszeresen volt karban tartva. Utolsó idejében a végsebessége kb. 90 km/h let, holott fénykorában bírta a 100-at is.

Összességében nagyon szerettem, és megkönnyeztem amikor eladtam.

Hibalista

- - fék (féltem)
- - féltengely (leálltam)
- - gyújtás
- - gömbcsukló (asszem ez a neve, a keréknél van) (kattogott)
- - világítás (abszolút megszűnt több esetben)
- - fűtés (-10-nél történt)
- - ablakmosó

Ide hordtam szervizbe

Szomszédba. Öreg bácsinak is az volt, naggggggyon tudta, mit kell tennie.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1987
Kényelem (2) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Maruti 800 DX - imádom
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)