Kis megbizhatatlan!
Szöveges ítélet
A trabanthoz képest szinte luxus, egyébként minden, csak nem autó. Olyan Velorex hatásu. Szóval anyám autója, első tulajdonosa. A legtöbbet Ő használta, de csak a benne töltött időt értve, mert 2-3 km-t ment vele naponta. A saját kocsim kimélése, vagy tényleges szükség esetén vezettem. A leghosszabb utam sem volt több 120 km-nél. A többi a olyan 5-10 km-es használatból jött össze. Jellemző tipushibája a gyujtás elállítódása, és az önindító szarakodása. Elektronikája teljességgel megbízhatatlan, valahol valami folyton megadja magát. Az eredeti darabokból még mutatóba sincs egy sem. A benzintank közepén húzódó peremnél, már két esetben is átette nagát a rozsda, vagyis már a 3. tartályt kell töltögetni. Egyetlen előnyét tudom említeni, hogy a motor kompressziója még mindig jó, és egy-egy gyujtásjavítás után ideig óráig még mindíg leadja a 24 LE-t. 1 személyes autó, csakis városi használatra, bevásárlókocsi szinten. Csak megszállottaknak ajánlott.
Hibalista
- Szóval ez idő alatt szinte minden. Egy átfényezést is beleértve. Balesete enm volt, egy pici horpadást kivéve, de azt is más okozta. Még javítást sem igényelt.
Ide hordtam szervizbe
Szervizes komám, aki az alkalmazottakkal közösen már csókolommal köszönnek a kis szemétnek!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 21 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | UNO | Következő autója? | Maruti a kispolákkal egy időben |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.3/10) |
