A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 P126 650 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis Fityóm

Szöveges ítélet

Első autóm volt sok sok éve már ami sokáig ált a 10-es út melletti benzinkútnál.Megnéztem, víz volt benne mert az ablak le volt "csúszva" és az eső beleesett. A tulajnak pofátlan árat mondtam de nem teketóriázott sokat vele csak vigyem el, a pénzt is csak másnak kérte el. Mivel első autóm volt borzasztóan féltettem hogy elviszik, mert az ajtózár nem volt jó, az ablak egy súlyzó nyelével volt alátámasztva így hát a gyújtáselosztót kivettem! ?:))
Másnap már be sem indult...bakker!
Kezdődhet egy kezdő autótulajdonos kálváriája. Szétkaptam hát és kiderült hogy hiába töltögetem az aksit nem csak az volt a gond. Gyertyacsere és AC pumpa csere után (a pumpa kis szelepei elejtették az üzemanyagot ami így visszafolyt a csőből a tankba) a gép már szinte azonnal indult!!!
Hiányzott belőle az ablakmosó tasakja így hát vettem bele egy tartályt meg nagy törlőket így kiláttam rendesen.
Senki sem mondta hogy ezeknek a futóművét zsírozni is kell!?
Az előző tulaj sem tudta így hát én már hiába zsíroztam már nem lett jobb és egy megfordulás során megszorult és visszafordított pont a szerelő fele! :))) Csapszeg csere.
A legfőbbb gond az volt hogy küszöböt cseréltek benne hanyagul és a vezető ajtó már nagyon nehezen csukódott be.
A fűtés viszot király volt benne! Az akkori barátnőm egy kis topban sem fázott benne télen, igaz csak amíg nyomtam a gázt!
Többször utaztunk vele hosszabb távot is pl. az autópálya leállósávjában átlag 90-el mert azt bírta.(max.120-volt)
Végül is árában adtam el szépen kicsinosítva de aki megvette jól járt vele, fenntartási költésge a mai szemmel is nevetségesen alacsony alkatrészárak miatt kicsi volt.
Ja és az egyetlen autóm amiből nem kellett kiszálni ha tankolni akartam, elég volt ha letekertem az ablakot!!! (és csak 20 l-es tankja volt):)))))
Gy

Hibalista

- Beázások,gyujtókondenzátor kábele elszakatt ezért a forgalom közepén leállt, 2-es fokozat visszakapcsoláskor reccsent, benzincső lyukas volt, olajfolyás a váltóból, függőcsapszeg csere,akkumlátor csere,ablakemelő bowden, AC pumpa csere

Ide hordtam szervizbe

Főleg magamhoz, de volt e fiatal maszek aki fillérekért csinálta...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1986
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Skoda 120L
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)