Kicsi! - kocsi?
Szöveges ítélet
Ez volt az els? négykerek? a tulajdonomban, így egy fokkal jobb emlékeim vannak róla mint azt az objektív körülmények indokolnák. Végülis elvitt mindenhova, mindössze egyszer robbantam le vele - de akkor az M3 kivezet?n, egy "élmény" volt kitolni a forgalom közepette a küls? sávba. Volt aki heccb?l még rám is húzta a kormányt, mások csak letekert ablaknál röhögtek vagy tettek gúnyos megjegyzéseket. Köszönet a magyar autós-társadalomnak érte! Mindenkinek hasonló jó élményeket kívánok! Szerencsére akadt segít?kész autós is, így kiderült, hogy csak egy vezeték szakadt el a gyújtásnál amit össze kellett foltozni, aztán mehettem. Akkor még nem értettem az autószereléshez...
Hogy milyen volt vezetni?
-tudomásul kellett venni, hogy kispolszkiban ülök és akkor "nagy baj" azért nem történhetett
Milyen volt a komfortja?
-err?l szerintem kár írni bármit is...viszont a közhiedelemmel ellentétben lehet benne "házaséletet élni", így a pápa biztos, hogy nem nyilvánította szentnek mint azt néhány embert?l hallottam-:)))
Mennyire volt megbízható?
-semennyire. Ha betartottam az egy út - egy szerelés/ellen?rzés elvét akkor "megbízható" volt. Kisebb hibákkal ("ferrodolmentes" kuplungtárcsa, gyújtáshiba, stb. még elvitt a következ? szervízig).
Összkép:
-ha fúj a szél, esik az es? akkor jobb mint egy eserny?; nem eszik sokat csak a teljesítményéhez képest, 2 órát ki lehet benne bírni folyamatosan vezetve, télen nagykabátban még el lehet viselni a f?tés(?) gyengeségét, némi törl?rongy-rásegítéssel.
Egyszóval: drágább mint egy télikabát de attól valamivel többet nyújt-:)
85.000.-Ft.-ért vettem, 50.000.-ért tudtam eladni; jó üzlet volt...nem számítva a javításra költött pénzt. Amint tudtam igyekeztem ennek ellenére megszabadulni t?le mert nem kívántam eltartani a magyar szerel?(?)-társadalmat.
Hibalista
- -futóm? (majdnem minden, kivéve a lengéscsillapítókat)
- -váltó kapcsolókar, olajfolyás
- -Hardy tárcsák, féltengely szimmeringek
- -motorból olajfolyás
- -gyújtásvezeték-szakadás (ugráló motor eltépte a vezetéket)
- -dinamó, fesz.szabályzó
- -önindító kontakthiba majd komplett csere (lett volna ha el?tte el nem adom)
- -gázbowden szakadás
- -kormánykapcsoló-beégés (világítás váltókarnál)
- -csomagtér beázás
- -küszöb, els? sárvéd? rozsdásodás
- -hátsó lámpák kontakthibája
-
- A többire már nem emlékszem...
Ide hordtam szervizbe
-Gödöll?, volt AFIT szervíz (azóta megsz?nt)
Több pontot is adtam volna ha egyszer nem felejtik el visszahúzni a bal els? kerék csavarjait, és a kerék majdnem kiesett menet közben!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
-maszek szaki Miskolcon
Minden a kisujjában volt.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | FIAT 127 900ccm |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.8/10) |
