A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Iszonyatos melléfogás

Szöveges ítélet

Takarékossági és szegénységi okokból vettük meg. Ehhez képest 7l felett fogyasztott. H?vösben egy lyukas takarót húztunk a sebváltóra és azt terítettük magunkra, +5 fok a küls?höz képest. Egy viszonylag hosszú túra során egy hirdelen indítástól lekopott a ricni az egyik féltengelyr?l(vontatás). Egyszer leesett az önindító, mert letört a pajzsról és a madzagnál fogva húztuk magunk után(vontatás). Az önindítóbowden szakadása csak az els? 5 alkalomal esett rosszul, ezután már rutinosan csomóztam egy hurkot végére, mint a régi simsonosok, és a hátsó ülés felett kellett csak meghúzni, s rajt! A gáz és a szívató bowden hol megszorult, hol meg a dió csúszott le a végükr?l, s ha el is veszett, akkor vontatás. Az olajnyomás lámpa viszonlag hamar kigyulladt kevéssel az alapjárat felett. Az együtt járó két dugattyú miatti iszonyatos kartárgáz minden olajat kifújt a létez? összes résen. Ebb?l persze jutott a dinamóra és a feszültségszabályozóra is, amelyek ezt egy egyszer? tönkremenéssel jutalmazták. A jobb els? kerékcsapágy egy rövid morgás után eltört, s egy vasárnapi hajnalon álltunk a semmi közepén kitört kerékkel. A bal oldali ajtó nem csukódott kett?re. Hiába állítotam be a zárat, pár becsapás után újra elmászott a helyér?l. A kipufogót egy egyszer? hengercsere után nem lehetett visszatenni, mert kiszakadt az alu hengerb?l a két milliméter menet. Az üzemanyagjelz? nem mutatott semmit, egyszer elszámoltam a kilómétert, s szintén a semmi közepén maradtunk benzin nélkül. Fékhatás, gyorsulás, utazási élmény semmi. A koronát az tette fel, amikor egyszer motorfék közben véletlen levettem a gyújtást, majd újra ráadtam. A felgyülemlett benzin hatalmas durranással repítette ki a hengerfejtömítést. A maga korában a biztonság még nem volt szempont, a törésteszt szót Lengyelországban nem is ismerték. Csak sajnálni tudom azokat, akiket nem védett meg a papírvékony, picike kaszni, és áldozatul estek a szocialista ipar remekm?vének. Ahogy tudtam, megszabadultam t?le. Letoltam apámék kertjében a gazba azzal, hogy majd jövök az áráért, ha el sikerül adni. Sikerült. Megúsztam.

Hibalista

- féltengely(ricni le), önindító(nyakban letört a pajzs), önindítóbowden(3 hetente elszakadt), gázbowden(megszorult), szívatóbowden(meglazult), els? kerék csapágy(eltört), bal oldali ajtózár(nem zárt), kipufogócsonk(letört), üzemanyagjelz?(nem mutatott)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1982
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Trabant Következő autója? Fiat Ritmo
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)