Életem baklövése
Szöveges ítélet
Hát valahogy 90000 ft körül sikerült hozzájutnom.Örültem neki mint majom a farkának.Gyors vörösrefestés után,és ket M.N.C teljesítményt növelö matrica után lehetett is menni csajozni a városba.Feszítettünk benne a haverral mint pók a lucernásba.Mind addig amig ki nem metünk a városvol hogy kicsit magasabb fokozatra kapcsoljunk.Hát ennek a vége kipufogóhegesztés lett Zeller barátommal akinek ezúton is szeretnék köszönetet mondani a kitartó munkáért.Ha ö nem lett volna én öngyilkos lettem volna.Az igazság hogy 50km körzetben mozogtam vele,de 90%-ban nem értem A-bol B-e.Volt hogy a váltóba elment a szinkrongyürü,volt mikor megált 20km után mid a két henger,szétmentek a szelepek, de a legszebb az volt mikor a belső fipufogócsonk tőcsavarostul kiszakadt.Volt ám hangrobbanás!!!!Olyan volt mindha csopperrel küldtem volna.Egy módon lehetett megjavítani.Kétkomponensü fémragasztóval,mivel menetet vágni a blokkba lehetetlen volt.Szétmállott a blokk.A végére már csak úgy mertem elindulni a barátnőmhőz hogy Zeller barátom telefonkészültségben volt és nem hiába.Alltalában szükség volt rá.Nagyon sok idegeskedést okozott számomra és hatalmasat csalódtam benne.A biciklim megbízhatóbb volt.
Én azt hittem legalább 50km-es mozgási körletben nem lesz vele gond.Tévedtem.Én olyan embernek ajánlanám akinek a hobbya az autószerelés és szereti a kihívásokat.
Pozitív dolgot nem igazán tudok mondani.Talán csak azt az igazi kispolák fíling.Az király volt.A kis duruszoló hangja,meg a szaga.
De bármennyire is ócsárolom és szidom,amikor le kellet adnom a bontóba a gyomrom összeszorult es a sírás folytogatott,hiszen az elsö kisautóm volt és a két kezemmel kerestem meg az árát nem csak úgy kaptam.Hát ennyi az én kispolckis történetem.
Tisztelettel Gábor
Hibalista
- Kipufogó csonk külső belső felén tőcsavarostül kiszakadt
- fesz szabályzó
- gyujtás rotor,gyujtás elosztó,
- akksi
- fötengelyszimering belső, külső
- ékszíjtárcsa
- váltóba a szinkron gyürük
- féltengelyek
- jobb elsö agyban a persely
- szivató ill.gázbóvden és kilóméteróra
- szivó ill.kipufogó szelepek
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
a legjobb barátomhoz.Az a szerencse.Mert ő mindent ingyen csinált.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 35000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | nem volt | Következő autója? | Fiat uno 1.3ds |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
