A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 126p 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Életem baklövése

Szöveges ítélet

Hát valahogy 90000 ft körül sikerült hozzájutnom.Örültem neki mint majom a farkának.Gyors vörösrefestés után,és ket M.N.C teljesítményt növelö matrica után lehetett is menni csajozni a városba.Feszítettünk benne a haverral mint pók a lucernásba.Mind addig amig ki nem metünk a városvol hogy kicsit magasabb fokozatra kapcsoljunk.Hát ennek a vége kipufogóhegesztés lett Zeller barátommal akinek ezúton is szeretnék köszönetet mondani a kitartó munkáért.Ha ö nem lett volna én öngyilkos lettem volna.Az igazság hogy 50km körzetben mozogtam vele,de 90%-ban nem értem A-bol B-e.Volt hogy a váltóba elment a szinkrongyürü,volt mikor megált 20km után mid a két henger,szétmentek a szelepek, de a legszebb az volt mikor a belső fipufogócsonk tőcsavarostul kiszakadt.Volt ám hangrobbanás!!!!Olyan volt mindha csopperrel küldtem volna.Egy módon lehetett megjavítani.Kétkomponensü fémragasztóval,mivel menetet vágni a blokkba lehetetlen volt.Szétmállott a blokk.A végére már csak úgy mertem elindulni a barátnőmhőz hogy Zeller barátom telefonkészültségben volt és nem hiába.Alltalában szükség volt rá.Nagyon sok idegeskedést okozott számomra és hatalmasat csalódtam benne.A biciklim megbízhatóbb volt.
Én azt hittem legalább 50km-es mozgási körletben nem lesz vele gond.Tévedtem.Én olyan embernek ajánlanám akinek a hobbya az autószerelés és szereti a kihívásokat.
Pozitív dolgot nem igazán tudok mondani.Talán csak azt az igazi kispolák fíling.Az király volt.A kis duruszoló hangja,meg a szaga.
De bármennyire is ócsárolom és szidom,amikor le kellet adnom a bontóba a gyomrom összeszorult es a sírás folytogatott,hiszen az elsö kisautóm volt és a két kezemmel kerestem meg az árát nem csak úgy kaptam.Hát ennyi az én kispolckis történetem.
Tisztelettel Gábor

Hibalista

- Kipufogó csonk külső belső felén tőcsavarostül kiszakadt
- fesz szabályzó
- gyujtás rotor,gyujtás elosztó,
- akksi
- fötengelyszimering belső, külső
- ékszíjtárcsa
- váltóba a szinkron gyürük
- féltengelyek
- jobb elsö agyban a persely
- szivató ill.gázbóvden és kilóméteróra
- szivó ill.kipufogó szelepek
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

a legjobb barátomhoz.Az a szerencse.Mert ő mindent ingyen csinált.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (1) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? nem volt Következő autója? Fiat uno 1.3ds
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)