Bakegér
Szöveges ítélet
Nem vártunk t?le sokat, ezért szerettük. Ha volt valaha valakinek "kispolszkija" az megtanul viszonyítani és így már nem érzi magát olyan szerencsétlenül. Imádtam az alkatrész árakat. Imádtam, hogy olasz licenc alapján gyártott lengyel létére mégsem volt vele állandóan gond. Jól el lehetett vele egerészni a városban, és valami megmagyarázhatatlan csoda folytán a miénk vitte a 120-at a saját órája szerint. Ezt a képességét a lágymányosi hídon gyakran el? is adtam vele, igaz csak 100 és 110 közé volt képes ilyen "rövid távon" gyorsulni :-). Szerettem azért, mert senki nem várt t?le semmi jót és így állandó pozitív meglepetéseket okozott az embereknek. Végül már minden elem olyan szinten volt felületi rozsdás, hogy csak egy teljes fényezés segített volna rajta, de ezt nem vállaltuk, így eladtuk. nekem tetszett.
Ami viszont nem annyira tetszett az az utakon tapasztalható megbecsültsége. Jó tudom, hogy nevetségesen néz ki, meg hogy évtizedeken keresztül mamókák mentek vele a bels? sávban harminckett?vel, meg huszonvalahány lóerós is, tudom én ezt, de számtalanszor el?fordult, hogy megel?zött valaki 110-nél a városban mert egy kispolák ment elötte és azt reflexb?l el?zni kell, majd visszaállt a maga 70-es tempójára. Ha védett útvonalon haladtam és azt nem igen tettem 70-80 nál lassabban biztos, volt hogy kikanyarodtak elém. Mert hát az ilyen harminccal szokott jönni, amult héten is így volt. A sávváltás ugyan ez. Beengedni senki nem fog, eléd bejönni mindenki. Aztán meg káromkodás anyázás konfliktushelyzet. Nem való az ilyesmi rendes embernek. Még egy dolog jut az eszembe a negatívumok közül, hogy a meghibásodott alkatrészekkel valami gyári tervezési probléma lehetett, mert voltak alkatrészek amelyek soha nem romlottak el megint mások pedig rendszeresen. A gyujtótrafó, megszakító, kipufogodob, függ?csapszeg az mindíg problémát okozott, bizonyos id?közönként. Azt hogy id?nként seprünyéllel kellett indítani az nem volt probléma.
Tetszett nekem ez a jószág. Ha lett volna hozzá egy száz lóer?s motor...............
Hibalista
- Féklámpa kapcsoló, Megszakító (2 év 2 megszakító), Gyujtótrafó (2), Kipufogó dob, Indító mechanika(ez még a bovdenes indítású), függ?csapszeg, kézifékkötél rögzítése eltört. Fékpofák, fékdobok cserélve vásárláskor állapottól függetlenül.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Saab 900 Turbo | Következő autója? | BMW 524 Td |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
