A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 P 650E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bakegér

Szöveges ítélet

Nem vártunk t?le sokat, ezért szerettük. Ha volt valaha valakinek "kispolszkija" az megtanul viszonyítani és így már nem érzi magát olyan szerencsétlenül. Imádtam az alkatrész árakat. Imádtam, hogy olasz licenc alapján gyártott lengyel létére mégsem volt vele állandóan gond. Jól el lehetett vele egerészni a városban, és valami megmagyarázhatatlan csoda folytán a miénk vitte a 120-at a saját órája szerint. Ezt a képességét a lágymányosi hídon gyakran el? is adtam vele, igaz csak 100 és 110 közé volt képes ilyen "rövid távon" gyorsulni :-). Szerettem azért, mert senki nem várt t?le semmi jót és így állandó pozitív meglepetéseket okozott az embereknek. Végül már minden elem olyan szinten volt felületi rozsdás, hogy csak egy teljes fényezés segített volna rajta, de ezt nem vállaltuk, így eladtuk. nekem tetszett.
Ami viszont nem annyira tetszett az az utakon tapasztalható megbecsültsége. Jó tudom, hogy nevetségesen néz ki, meg hogy évtizedeken keresztül mamókák mentek vele a bels? sávban harminckett?vel, meg huszonvalahány lóerós is, tudom én ezt, de számtalanszor el?fordult, hogy megel?zött valaki 110-nél a városban mert egy kispolák ment elötte és azt reflexb?l el?zni kell, majd visszaállt a maga 70-es tempójára. Ha védett útvonalon haladtam és azt nem igen tettem 70-80 nál lassabban biztos, volt hogy kikanyarodtak elém. Mert hát az ilyen harminccal szokott jönni, amult héten is így volt. A sávváltás ugyan ez. Beengedni senki nem fog, eléd bejönni mindenki. Aztán meg káromkodás anyázás konfliktushelyzet. Nem való az ilyesmi rendes embernek. Még egy dolog jut az eszembe a negatívumok közül, hogy a meghibásodott alkatrészekkel valami gyári tervezési probléma lehetett, mert voltak alkatrészek amelyek soha nem romlottak el megint mások pedig rendszeresen. A gyujtótrafó, megszakító, kipufogodob, függ?csapszeg az mindíg problémát okozott, bizonyos id?közönként. Azt hogy id?nként seprünyéllel kellett indítani az nem volt probléma.
Tetszett nekem ez a jószág. Ha lett volna hozzá egy száz lóer?s motor...............

Hibalista

- Féklámpa kapcsoló, Megszakító (2 év 2 megszakító), Gyujtótrafó (2), Kipufogó dob, Indító mechanika(ez még a bovdenes indítású), függ?csapszeg, kézifékkötél rögzítése eltört. Fékpofák, fékdobok cserélve vásárláskor állapottól függetlenül.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1987
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Saab 900 Turbo Következő autója? BMW 524 Td
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)