Autó? Makett? Lengyel? Olasz?
Szöveges ítélet
Tulajdon képpen szerettem, és utáltam egyben. Talán nem a 186 centihez találták ki, ez lehet a baj. Így vezetni a majom a köször?kövön efektus. A pedálok taposhatatlanul kicsik, elvégre is ez egy Olasz bevásárlóautó. A bels? tér helykinálata kétségbeejt?, csomagtartó az egész hátsó üllés. A f?tése elenyész?.
Viszont városban sem evett 6.5 liternél többet, ha éppen beindult akkor nagyon szerettem a motor hangját, mindenhova parkolhattam vele.
Kamionok között halálfélelem, olcsó alkatrészek, de rengeteg hiba.
Hibalista
- Na ez az amit elég könny? felsorolni. Gyakorlatilag minden. Kezd?dött egy égtelen kerregéssel, a kilóméter óra spirál szétnyirta a kilóméter óra belsejét, komplett m?szerfal csere (12000 m?szerfal, 5000 ezer munkadíj).
- Termosztát h?gombája, állítolag típusbetegség 7 alkalommal, a konkrét alkatrész árrá már nem emlékszem, de úgy 2500 ft. volt darabja.
- Váltó szimering kopás, bontott váltó alkatrészek összesen 20 ezer.
- A függ?csapszeg egyszer úgy beállt, hogy csak felhevítve lehetett szétszedni.
- Lengéscsillapítók olajfolyása, Koni gátlók beültetésével lettünk rajta úrrá, gyújtókábel átégés, önindít?, indexrelék, szám szerint 3, ablaktörtl? motor, féltengelyek, meneszt?tárcsák 2x2... és így tovább....
Ide hordtam szervizbe
Ide is, oda is, tudomásom szerint már egyikük sem praktizál.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 42000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 601 s | Következő autója? | Daewoo Kalos |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
