A semmire sem jó mindenes
Szöveges ítélet
Szóval a kocsi teljesen felújítva házilag több éves munkával. Hobbiautóként tarva, a vezetés/szerelés időarányt egyhez közel tartva egész jól működött. Voltam vele több mint ezer km-es túrán, igaz, zsír új motorral, ami egy hétre rá megadta magát, de a túrát kibírta. Igazából egyetlen visszatérő gondja a gyújtáshiba. Egy hengerrel még gyengébb, de legalább megy. És katarzis jellegű élmény mikor olykor-olykor beindul a kettes henger is, megduplázva az addigi teljesítményt. Ezen kívül csak tervszerű megelőző karbantartásban van része, igaz ebben benne van, hogy valami bizbasz hetente elromlik. Télen vicceskedni a hóban korlátozottan alkalmas, nehéz kontrollálni a farmotor miatt, de legalább jó helyen hajt. Egy próbát megér, én szeretek vele játszani. Azoknak ajánlom akik szeretnek barkácsolni, és van idegrendszerük hozzá. Erre alapozni, egyetlen, bármikor használható autónak nem alkalmas. Ennek ellenére többször húzott ki a gangeszból, mikor a többi autó nem indult a hidegben, ő pöcc-röffre ment, csak rá ment rá a régi tetőcsomi, ezért csak vele tudtuk elhozni a bútorlapot, és ilyesmi. Jó ha van egy a háznál.
Hibalista
- Világítás, gyújtás. Meg a motor állt be egyszer.
Ide hordtam szervizbe
Otthon barkácsolva. Legjobb. Kivéve télen, -20 fokban, muszájból nem hobbiból.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 83000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Megtartom - És vettem egy Ford Caprit. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
