A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 BIS 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

A miniautóépítés gyöngyszeme

Szöveges ítélet

Meglepő, hogy azonos külső ellenére mennyire különbözik a léghűtésestől. Textil borítású üléshuzat és ajtókárpit a rideg műbőr helyett. Motorja nagyobb teljeítményű, és vízhűtéses, lényegesen csendesebb léghűtéses társától, úgy a futómű, mint a motor, max. nyomatéka nagyobb és 1000 fordulattal alacsonyabb fordulaton jelentkezik, mint léghűtéses társánál. 100 km/h sebességet könnyedén tartja, 110-120 km/h val utazva fogyasztása 4,2l/100km.
Karosszéria belső kialakítása a kategórián belül ma is mintaértékű !!
Jobb első ülés 5 másodperc alatt ki, hátsó üléstámla előre hajt, és behelyezhető 2,3 méter hosszú tárgy úgy, hogy a hátsó ajtó lecsukható! Ha a jobb első ülés a helyén marad, akkor a hátsó ülés háttámla előre hajtásával kb. 500 literes sík aljú csomagtér nyerhető, ahová akár 72cm- es képátlójú TV is könnyedén berakható. Nem akármi egy 3,05 méter teljes hosszúságú kisautótól!
A kormánymű fogasléces, könnyű járású, nagyon jó áttételezésű, élvezetes, és pontos irányíthatóságot biztosít. A jó fogású, jó áttételezésű, könnyű járású kormányával, a 145/70x13-as Michelin gumikkal, egyértelműen, és direkt módon engedelmeskedik. A vezetőnek az a benyomása, hogy az autó
milliméteres pontossággal irányítható, stabil, és élvezetes a vezetése. Az első üléseken kinyújtott lábbal lehet utazni, az utazás hosszú távon sem fárasztó. Kényelem, praktikum szempontjából utódja Seicento határozott visszalépés!!!
Két év után eladtam, mert habár zöld lápmánál való induláskor is lépést tudott tartani a forgalom ritmusával, vagy éppen országúton is megállta a helyét, de a forgalom résztvevői léghűtésesnek nézve nem tekintették partnernek a közúton, útkereszteződésekben rendszeresen nem adták meg az elsőbbséget, országúton indokolatlanul elém vágtak, stb. stb. megunva ezeket a balesetveszélyes helyzeteket, sajnálattal váltam meg tőle.

Hibalista

- Vásárláskor a karburátoros szívató rudazata hiányzott. Ezt pótoltam. Később a kilométer spirál szakadt el. Filléres dolog. A centrifugál szűrő soha nem volt takarítva, így csavarhúzóval kellett kiverni a megkövesedett üledéket belőle.
- Sok BIS tulajdonos arra panaszkodik, hogy az 1-es fokozatot kidobálja. A hiba nem a sebességváltóban keresendő!!!!!
- Az ok, hogy a lendkereket rosszul helyezték vissza!!!! Mivel a főtengely vége nem ékelt, így a lendkerék éppen 6 féle módon rögzíthető, de csak 1 ponton jó, ellentétben léghűtéses társával, a BIS-nél a lendkeréknek motorkiegyensúlyozó szerepe is van!!

Ide hordtam szervizbe

Magam javítottam, másodiknak, hobby autóként tartottam.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 95000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Golf lll TDI Következő autója? Citroen Saxo 1,5D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)