A lengyel WRC
Szöveges ítélet
Leharcolt állapotban jutottam hozzá els? autómhoz kemény 15.000 Ft-ért. Ralizás céljára vettem így nem zavart h se m?szaki se rendszám nem volt már rajta. Szerettem a kocsit, de mégis útáltam. Szerettem mivel hátsókerekes volt, és iszonyat jól lehetett vele szórakozni, illetve kicsi volt, és ha nem tudtam vele vhova beparkolni, megfogtam és arrébb raktam az autót. Viszont útáltam mert kicsi volt, egy bizonyos mértékig gyeneg (bár sík úton 2 személlyel vitte a 120-at is!!!!), illetve a fogyasztása volt még egy rémiszt? dolog: 10-11 l megette alattam (igaz nem is kíméltem). Egy kis erdei túra alkalmával szétesett a váltó, így egy elhagyott helyre vontattuk, ahonnan a hiperpigmentált szuperpopuláció tagjai széthordták a kocsit 1 nap alatt... ez lett a végállomása az autónak :(. Most is fáj a szívem ha a kocsit látom.
1000km alatt kapott sérülések: -az els? két lámpát vhol útközben elagytuk
-kb 6 felnit tettünk használhatatlanná
-az autó eleje egy 5 cm-t hátrament, mikor 60-nal neki mendtünk egy stoptáblának :)
Hibalista
- Karburátor dugult el 1000km alatt 2x-is benne (bár ez a mindíg lees? légsz?r?nek volt köszönhet?), a kuplung csúszott, amikor a motor bemelegedett, állandó elektromossági hibák, az útolsó km-einél pedig szétesett a váltó (nem kapcsolódott a tengelyhez, mert a gumicsonk lecsúszott róla)
Ide hordtam szervizbe
egy barátom orvosolta a gondokat
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Citröen BX |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
