A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650E 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A legkisebb hátsókerék hajtású, farmotoros sportau

Szöveges ítélet

Els? autom a kispók, 3 éve hajtom, ez alatt rájöttem, hogy érdemes megtanulni javítani, mert a szerel?k vagy kiröhögnek, vagy csillagászati árat kérnek érte. Érdemes mindenkinek, akinek kispolskija van egy-két dolgot megtanulni. A komplett szerelési kézikönyv megtalálható a fiat126.hu oldalon, ebb?l a javitás menetét könny? megtanulni.
A váltó nagyon érzékeny, nem szabad rángatni ide oda, csak óvatosan, akkor sokáig jól m?ködik, a szerel?k hajlamosak bontott váltó ajánlani hiba esetén, de érdemes el?tte belenézni a váltóba, mert lehet, hogy csak egy 500 Ft-os alkatrész ment szét, a bontott pedig zsákbamacska, és 10-15-E ft között van.
A motor rengeteget kibír a méretéhez képest, nyáron nem szabad 120-al tépni vele 35 fokban, és akkor nem sül be.
150-200E km enként érdemes megfuratni a hengereket, és gy?r?t cserélni.
A Futóm? könnyen elállítódhat egy-egy kátyútól, ez alkalmanként 3000-ft szabályoztatási díj, érdemes eszt is megtanuli, vagy 1 cm rel szélesebb gumit rakni rá.
Menet közben nem lehet hallani, hogy valami rezegne, vagy kopogna, mert a motor és menetzaj mindent elnyom.
A gyári ülésnek se kényelme, se tartása nincs, de nem drága javítani rajta.
Összefoglalva Kispolskit annak ajánlanék, aki nem sajnálja az id?t rá, havonta 1-2 órát érdemes rászánni, úgy kissebb a meghibásodás esélye.
Ha nem sajnáljuk rá az id?t és a pénzt akkor lehet rajta segíteni, mind motor, mind optikai tuningal, de felmerül a kérdés, hogy egy 100E ft os autóra miért költsünk még 100 at, mindenki válaszolja meg magának, ha már túl van rajta, én sem hittem volna, hogy 1 évnél tovább hajom és költök is rá, de így lett, talán azért mert nagyon megszerettem.
Nagyon lehet szeretni, olcso fenntartani, és lehet benne érezni a Kisplski sportfeelinget, mert 80-nál már olyan érzése van az embernek, mintha egy sportautóban ülne 250km/órás sebességnél, halálfélelmeinket segít legy?zni.
Hátsókerékhajtású, farmotoros, a sportautók legkisebbje.
Sok 126-os klubb létezik, melyek találkozói kellemes kikapcsolódást jelethetnek hétvégente.
Aki kispókra vetemedik az vagy nagyon szereti, vagy utálja, de közömbös nem marad iránta.

Hibalista

- 3 év alatt egy feszültségszabályozo ment szet, de csak annyi volt a hatasa, hogy akksirol kellett hazamennem, 30 km-r?l.
- Javitasi koltseg: 3000szabalyzó, magam szereltem be
- Egy trafo is megadta magát, ár 1500 magam szereltem.
- Váltobol elment a 3-dik fokozat, koltség: 4000 anyag, 3000 munkadij, ugy, hogy segitettem a szerelonek.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1988
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 98000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)