A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650E 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A legkisebb Gran Turismo :)

Szöveges ítélet

Márciusban vettem a kisautót. Már azelött is polskibolond voltam :)
(A pontozásnál figyelembe vettem az autó 15 éves életkorát és kis méreteit, a teljesítmény, megbízhatóság és a kényelem ez alapján kapta a pontokat - ne várjunk tőle csodát.)
Akinek még nem volt, vagy nem is ült 126-osban, sosem fog megérteni, sőt, ezt olvasva őrültnek fog nézni.

A legjobb talán a 126-osban a kicsiségén és vidámságán kívül az, hogy nem fogsz unatkozni mellette. Nagyon egyszerü a szerkezete, néhány műhelyfogást elsajátítva megbízható kis autó varázsolható belőle, de ne feledd: ö is megbízik benned. Egy jól karbantartott, gondozott kispolski nem fog otthagyni az út mellett. Vagy csak én vagyok ennyire szerencsés? :)

A 126-os egy mozgékony városi kisautó, amely hosszabb utaktól sem ijed meg (ha Te nem ijedsz meg töle), fillérekböl fenntartható, javítgatható, tuningolható, hüséges barát, és hatalmas hobbiautó-feelingje van. Igazából csak parkolásnál veszed észre, mennyire kicsi.


Úgy tartja a néphiedelem, kispókkal katasztrófa a téli közlekedés. A hátsókerékhajtásból adódó csúszkálási hajlamot csak növeli a farmotor és a kis súly, fűtés gyakorlatilag nincs, a szélvédőn nem lehet kilátni, ráadásul 10-ből nyolcszor nem indul be... Nos, ez egyáltalán nem igaz.
Kis odafigyeléssel ,felkészüléssel és átalakítással tökéletes téli autó. Még ősszel át kell nézegetni az akksi állapotát, az önindítót, a gyújtást. Az enyém, miután a szerelőtől hazajött, szófogadó, ugrásra kész kisautó lett, az első szóra beleegyezik minden indulásba, pedig csillaggarázsban, egy szál ponyva alatt tölti a telet. Hála a négy téli keréknek (30.000 Ft-ért vettem 4 szerelt kereket, házhoz szállítással - egy kis pukkasztás a nagyobb autók tulajainaknak :) ), nem is akar kiszaladni alólam, csak ha külön megkérem erre az egyes-kettes fokozat kapcsolásával és valami hirtelen kormánymozdulattal - szigorúan zárt pályán, forgalomban nem vadulunk!
Fűtés tényleg nem sok van benne, bár annyira nem vészes, egy "kispókklíma" beszerelésével (5000 Ft) több, mint elegendő. Nálam télen is ötösre vizsgázott a kicsi.

A biztonságáról? Csak annyit, hogy normális ember úgysem jön belém, a nemnormálisabbak pedig, akik úgyis mindennek nekimennének, ezt nehezebben találják el, mint egy nagyot. :)

2006.11.29. kiegészítés: a kispók iránti rajongásom jottányit sem csökkent, idén is meglátogattam Győrt, kisebb, helyben orvosolt műszaki problémákon kívül sima utunk volt. Ez igaz az autó egész éves teljesítményére is.

2008. 01.15. kiegészítés:
Még mindig élünk, virulunk és robogunk. Autómnak ez az év sem jelentett problémát, pedig Győrtől Székesfehérváron, Velencén át Pécsig mindenhová eljutottam vele - Salgótarjánból.
Megevett egy rakás alkatrészt, de mindet pótoltuk, kétszer összetörték, szerencsére nem nagyon... ez az autó elpusztíthatatlan :)

Egyesek azt mondják, a kispolski nem autó.
Szerintem igazuk van. Jóval több.

Hibalista

- Önindító - 4000 Ft
- Összetörtem a kasztnit :( - 12000 Ft
- elektromos problémák a m?szerfalnál - klubtársam segített (ill. én segítettem neki orvosolni)
- Kipuffogó - kilyukadt, cserélni kellett - 2500 Ft
- Kipuffogó könyök - túlterheléstöl kiszakadt a hf-böl a könyök
- föfékmunkahenger elhasználódott: 3500 Ft
- Üzemanyagrendszer hiba (benzinadalék kimosta a tankot, és megmérgezte az üzemanyagrendszert - több kisebb hibával együtt 10000 Ft-ért orvosolva
- Számtalan kisebb meghibásodás, amleyek 10 perc alatt javíthatók, és főleg a hanyagságomra vezethető vissza
- Hátsó lengőkar cseréje, elöregedett: 15000/pár
- Hengerfejtömítés cseréje: alkatrész párszáz forint, beszerelés barátokkal, jó hangulatban :)

Ide hordtam szervizbe

Club126 találkozói, Fiat126 fóruma - a csapat minden problémában segített.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 93000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? nem volt Következő autója? nem lesz :)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)