A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Fiat » 126 (1972-2000)

126 650 p 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

126P mikell ide még ???? XD O.o -.-"

Szöveges ítélet

XD én szeretem ... amikor nem kell elindulni vele és rájönni h #aszus megen nem stimmel valami :S
!!!FIGYELEM sportos magas igénybevételnek kitéve főtengely törés kockázata áll fent !!!!
Nem egy raly autó és azt sem mondom h rosz csak nem a fiataloknak és az én 195cm-es magasságomnak lett kitalálva... váltó rúd méretre szabása aliasz vasfűrész XD rá a kis világítós belső komfortot nem sokat növelő váltógomb.
1-es térd alatt 2-es sofőr ülés sarka 3-as utas lábánál (ismerkedős kocsi)
4-es utas űlés.
tolatás csak manuális külsö ráható erővel volt....
ha jó a váltód akkor lehet vele tolatni max 10-el mert könnyen borul
fűtés - párátlanítás : uhh hát ilyenre a gyártáskór nem is gondoltak szerintem ha igen akkor ők sem gondolták h az "enyhén" olaj szagú hideg levegővel bármit is elérnek. meleg levegő levegőt a hátsó ülés előtt található kis dobozkába be szerelt 12V-ról müködtethető kis hajszárító motorral lehetett becsalni az utas térbe ( mindenféleképp tegyél elé zsellés illatosítót XD ) könnyű vele parkolni , fordulékony , terepen is meglepően jól teljesít O.o de télleg
télen hóba fagyba latyakos csúszós úton könnyen kifaról főleg ha oda taposol neki , könnyű megfogni kisebb odafigyeléssel. Este nem érnek semmit se a fényszórók :S relés vezérléssel tehermentesíted a kormánykapcsolót/kat akkor nem néznek lovaskocsinak mert a fényszórók kb egy viharlámpa teljesítményével vetekednek...
könnyen és gyorsan lehet lemosni ... de nagyon rohad a kaszni ...
kb 5000Ft ért vettem de annyit + ér mert a sok emlék és "kocsikázás" szervizelési jártasság + szerzésére és az alkotó vágy kimerítésere tökéletesen megfelel :) max 110et magy 2 flakon SPURI-val és V power el + locsolva XD nagyon zajos a kocsit rángatja a motor mármint nem a sok lóerő hanem a 2 henger alapjárata :S nem jó az E85 bió etanollal elmegy de visszább kell állítani a gyújtását mert különben szaggat vagy be se indul :S az olajat is eszi nem is eszi hanem szórja minden honnan ahól csak egy deci is van benne ... könnyen túlmelegszik , télen takard le a rácsokat hamarább lesz meleg "langyos"levegőd ...
ledudálnak a kamionosok az útról. Gyorshajtásért nem fognak + büntetni hacsak nem lakó pihenő övezetben mész vele XD a csomagtartó egy campingezésre sem elég és a sátrat inkább állízsd fel ne tervezd h akcióztok a kocsiban... jó nem lehetetlenség XD de jobb a sátor...
az polák könnyen felborul minden ismeretlen kanyart lehetőleg ésszerű tempóval vedd be. sok sikert ha kispokot veszel szeretni fogod ha nem családos ember vagy és van rá időd , olyan mint egy nő mindig oda kell rá figyelni és törődni vele és ha öregnek tartod akkor csere XD XD

Hibalista

- menesztőtárcsa bontóba ingyen + kaptam az alkatrészt XD neten 820-1200Ft - trapéz hátsó jobb bontott 2 sörért neten 11,500FT ( ne farólgasss vele pláne nem olyan helyen ahól közel a padka XD ) - kormány összekötök - kormánymű - főtengely - ülésrugó - komplett kuplung - kormány kapcsolók - fék-fékek - kézifék - irányjelző elektronika - fényszóró felfogató műanyag vackok - önindító - indító bovden - tartóbakok - váltó kb5,000 Ft bontónál - kormány összekötök - ablak mechanika - belső világítás - kerékcsapágyak - önindító - gázpedált rögzítő plasztik mütyür - trafó - generátor - feszültség szabályzó - megszakító - -

Ide hordtam szervizbe

mindent házilag O.o

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

interneten utána ólvasól és máris + van a képzésed a szervizelésre :P

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1989
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 87153
Megbízhatóság (2) Vezetett km 6668
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? fiesta 1,8D
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Fiat 126 1972

További ítéletek (123 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)