Az elso olasz szeretom..
Szöveges ítélet
A nyolcvanas évek kozepen kaptam ajándékba, beállt motorral. Fotaxiként kezdte szegény, utána tobb tulajdonosa is volt. Hihetetlen módon találtam egy bontóban egy másikat, rosszabb karosszériával, de kifogástalan motorral és elkezdodott az építkezés...
Hamar rájottem, hogy az alkatrészbeszerzés maga a rémálom; akkoriban csak a Boldizsár utcai Fiat szervizben lehetett (volna) venni bármit hozzá, de ott mindig azt mondták, hogy már nem létezik hozzá alkatrész.. Évekkel késobb bkkantam rá a Moser cégre Bécsben, ahol csodálkozva mondták, hogy bármit tudnak hozatni hozzá.. Rengeteget vonatoztam Pestre ezért-azért (pl kézifékkotelet egy Szúz utcai pincemuhelyben csináltak hozzá, a vízpumpát valahol Pesterzsébeten újították fel, a vezérmuláncot pedig a Kertész utcai autósboltban kaptam csak).Végul osszeált és muszakizott is..
Élveztem járni vele, sokkal jobb volt, mint az elfuserált szovjet változata. A mubor ulések nyáron borzalmasak voltak.. Remekul gyorsult,viszont a fogyasztása abszolút nem volt magas. A négy tárcsafék remekul fogta vissza, a kormányzás osszehasonlítva a testvérem Ladájával egy álom volt. Sajnos, eladtam, hogy átulhessek egy Ritmoba, de ha megtehetném, még ma is visszaulnék bele.
Hibalista
- Onindtó (a kapcsolóvilla tort el).
Ide hordtam szervizbe
Saját magam javítottam, szereltem.
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
undefined
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1970 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Ritmo |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.1/10) |
