A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Ferrari » F430 (2004)

F430 Convertible (Spider) 

Az ítélet értékelése
4,0(4 db)

Bestia

Szöveges ítélet

2008 szeptembereben vettem az autot ujonnan itt Dubai-ban, mivel 1999 ota itt dolgozom orvoskent.

Az auto 540 ezer Dirham-ba kerult ,ami kb 150 ezer USD, fele ar, mint Magyarorszagon(nincs ado, stb.) .Ezelott volt egy hasznaltan vett kemenytetos F 430-asom, amit a dealer 200 ezer Dirhamert beszamitott. Arrol is irtam velemenyt korabban.

Ket okbol csereltem le az elozot erre ,az egyik, hogy nem volt megbizhato, idoszakosan elektronikai problemak jelentkeztek,majd maguktol megszuntek, a szervizben pedig nem jottek ra ,hogy mi a hiba, bar kicsereltek tobb alkatreszt is(motervezerlo, ESP Controler stb, de a hiba maradt). Sajnos az alkatreszek aranyaron vannak, a szervizmernokok szakertelme pedig nulla( legalabbis itt).
A masik ok, hogy regota szerettem volna egy kabriot, bar kicsit megbantam ugyanis az itteni forrosagban(45 fok) nem lehet nyitott tetovel hasznalni,csak telen ,amikor lemegy 28 fokra a homerseklet.

Par oszinte szo az autorol:

1. A belso szinvonal messze elmarad attol, amit az ember egy ilyen draga autotol elvar, meglehetosen puritan a muszerfal.

2. Az utfekves elkepesztoen jo, a kanyarveteli sebessegnek csak a batorsagunk szab hatart.

3. Rugozasa gyakorlatilag nincs, az otthoni utakon szerintem az auto is es az utasa is szetrazodik, oda semmikeppen sem vennek ilyet.

4. A hangja brutalis ,raadasul a kabrio sokkal hangosabb belul, mint a kupe, ez elvezetes, de hosszu uton kellemetlen is lehet.

5.Azonnali a gazreakcio,utanna pedig szinte a vegtelensegig porgetheto a motor. 4000 rpm felett elkepeszto a gyorsulas.

6. Csak masodik/harmadik/sokadik autonak alkalmas, mivel csak ketuleses, a csomagtartoja pedig elol egy pici lyuk, a formaja miatt nem fer be egy nagyobb borond, de meg a golfutoim sem.

7. Az enyem manualis valtos, banom, hogy nem F1-est vettem, ugyanis a kuplung hatalmas izommunkat igenyel.

8. A kabrio karosszeriamerevsege erezhetoen gyengebb, mint a kupe volt, ha egy kerekkel felallok a jardara,nyikorog a karosszeria.

9. Lenyitott tetovel, felhuzott oldalablakokkal 100-ig hasznalhato, az felett nagyon eros a menetszel.Autopalyara nem valo.

Konkluziokent meg azt mondanam, hogy egy gyonyoru, verforralo auto, ami megfontolt ,tapasztalt vezeto kezeben driving nirvana, tapasztalatlan , agressziv vezeto kezeben pedig villamgyors eszkoz a proszekturara jutashoz.

Hibalista

- Ezen meg semmi ,az elozon az elektronika de,hogy pontosan mi, az nem derult ki. A fekbetetek es a tarcsak is igen gyorsan koptak.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2008
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 1820
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? F430 Következő autója? ?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Ferrari F430 2004 (2009)

További ítéletek (8 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)