A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre.
Írjon ítéletet!
Írtam, de hogyan szerkeszthetem?
Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.
Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.
Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.
Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.
Már indapassal írtam az ítéletet
Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.
Ítéletek (9 db)
Az összes ítélet egy oldalon
A Totalcar tesztjei a típusról:
-
Az M3-as BMW letérdelt előtte
Ehhez képest egy M5-ös egy vattába csomagolt, szigetelt élménycsomag. Persze itt más árkategóriákról is beszélünk, de az igazi nethuszár nem mérlegel, csak leszól.
-
Van pénzed? Jó neked!
Különleges tapasztalatokra tehet szert, aki Monte-Carlo helyett Budapest utcáin flangál egy majd’ ötszáz lovas Ferrarival.
-
Enzo Ferrari és Henry Ford sakkcsatája
Abban a korszakban járunk, amikor a márka kicsi, kellemetlenül csípős versenyautó-manufaktúrából csillogó szuperbranddé vált.
A típus népítéleteinek átlaga: 6,9
Ferrari F430 2004
Ferrari F430 2004
Kapcsolódó anyagok
- Frontális és oldalsó ütközésvédelem
- Gázolási rizikófaktor
- Gyermekbiztonsági védelem
Népítélet-kereső
Népítélet-kereső