A szmokingos " K1 " bajnok
Szöveges ítélet
Szóval 2006 ban megláttam a bemutatón és teljesen megbabonázott a formája, a kifogástalan luxussal, kényelemmel összerakott belseje.
Az én számomra a mostani sportautók között a legszebb ,sehol hatalmas szárnyak ,légterelők, egyszerüen csak gyönyörű karosszéria forma pompás idomokkal ívekkel és lágy hajlatokkal.
Aztán eldöntöttem hogy ha bele gebedek szerzek egyet,és úgy gondoltam ha csak egy vagy kettő évig tudom megtartani akkor legalább öreg napjaimon elmesélhetem ,hogy volt egyszer egy ferrarim.
Szóval megrendeltem , összeraktam a ferrarihoz mérten hosszú opciós listából a számomra megfelelő konfigurációt,és próbáltam siettetni a napokat hogy minnél hamarabb teljen el a " kevéske "14-16 hónap amit megjelöltek szállítási határidőnek.
Mint a csiga mondanom sem kell úgy ment az idő, de aztán nagy meglepetés közepette megérkezett pont a születés napomra ( mint aztán kiderült így szervezték )
Klassz formaságok közepette átvettem és remegő kézzel,lábbal tettem meg az első métereket keresve az autó elejét ,szélét ,hátulját mert hát oriási , 2 méter széles.
Óvatosan hazahoztam, és a következő napokon próbálgattam hogy lehet egy ilyen vadálattal együtt élni ,de aztán jött a hatalmas felismerés ,hogy ez az autó HASZNÁLHATÓ a pesti utcákon nem rázza szét az agyamat automata funkcióban úgy kapcsol le és fel mint az automata BMW-m, nem ordít a motorja ha kultúráltan ( értem ez alatt hogy a szabályokat betartva ) megyek vele .Úgy lehet vele menni hogy a hangjára emberek nem emelik fel a fejüket .Szóval szenzációs.
De ha akarom egy váltás a manettinón egy húzás az F1 es váltón és elszabadul a pokol.
Ugy mentem 230 at egy országúton ,hogy azt hittem a bömivel megyek 150 nel, hála a csoda különleges futóművének és lengéscsillapítójának ( valamiféle mágnesezhető folyadékkal van töltve ezért ez a szenzációs útfogás )
És nem utolsó sorban KÉNYELMES , a feleségem az autópályán elaludt az ülésben, szenzációs hifi gyönyörű kézzel varrott jó tapintású bőr kárpitozás,kifogástalan minőségről árulkodik.
Szóval beleestem mint ló a gödörbe ,bárhogyan használom szép lassan poroszkálva ,vagy forszírozott tempóban minden esetben nagy gyönyörűség.Kipróbáltam a ringen is ,hát frenetikus gyorsulás és az agyvelő beszorul a szemgödörbe a kerámia fékek harapásától,mindezt kultúráltan verseny állásban ,néha élvezetesen megfaroltatva.
Most 2008 végére mentem vele 7500 km-t de minden pillanatát várom ,hogy mikor van rá lehetőségem vele elindulni egy nagyobb útra.
Megjártam vele Svájcot 2500 km ,csoda jó volt a hegyekben és a pályán is , kényelmes gyors vérpezsdítő.
Kíváncsiságképpen ezen a túrán jegyeztem a tankolásokat ( bár aki ilyen sportkocsit vesz a fogyasztás az nem lehet szempont ) és az egész út 18 l-es fogyasztásra jött ki.
Szerintem teljesen jó egy 6 l es motortól.
Hibalista
- ajtóütköző ,légtömegmérő
Ide hordtam szervizbe
Warm-Up Budapest
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 98 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 25 l |
Előző autója? | 530D | Következő autója? | ferrari után ? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
