Vörös Cirkáló
Szöveges ítélet
Jó autó. Tömören ennyi. Attól függ ki mire használja. Hosszú utakra nem a legjobb, mivel kényelmetlen a sportautó mivolta miatt. Fogyasztása attól függ milyen keményen nyomja az ember, nagyon ovatosan 15 liter, de ha 300 al megy az ember huzamosan az autópályán akkor 40et is megeszik a drága. Én Shell el szoktam etetni, elég jól húz tőle. Érdekesség vele kapcsolatban hogy a magyar utakra nem javallott, én Sopronban használom csak MO.-n de inkább kerülőútra megyek hogyha nem a legjobbak az utak. Ha Ausztriában használod akkor semmi baj sem lesz a futómüvel stb. A kocsiban 400LE lakozik, ami több mint elég egy kocsinak. A hangja isteni, mindenki felfigyel rá az utcán. Legalábbis Magyarországon. A rendörök nem mernek bántani, azért állítanak ki hogy megnézzék csak a kocsit mert még nem láttak ilyent :) Én kb naponta 200km-t teszek bele, dolgozni járok vele, emellett semmi baja sincsen, a kötelező szervizeket mindig elvégeztetem, amik fél millából sem jönnek ki ;) Szóval tényleg csak az vegyen ilyent, aki beleszámolja a költségeket. Emellett van egy 2005 ös Porsche Boxsterem, amelynek a költségei sokkal kevesebbek és az is bőven elég ha élvezni akarod a vezetést...
Nálam ez a Ferrari 100/90
Hibalista
- Légkondi vezérlőautomatikája: javítás: 240e HUF
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 1400 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 31800 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | 850 CSI-M | Következő autója? | Egyenlőre semmi... De ha igen, akkor német |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
