Rendszámos Rakéta
Szöveges ítélet
A világ legjobb autója. Annyi a hátránya, hogy olyan penetránsan hátborzongatóan jó a hangja, hogy soha nem lehet megunni. Nincs az a sebességi fokozat, ahonnan nem ugy gyorsulna mint a rakéta. Ha nem figyel oda az ember akkor pillanatok alatt csunya véget érthet az autó. A fékre nem lehet mint mondani, mert minden helyzetben példásan teszi a dolgát. Az erejéről elég ha annyit irok, hogy egyszer a német pályán egy lamborghini le akart villogni, 290ig birt követni. Egyébként 3686cm, 400Le, és 373Nm.
A végsebessége 316km/h. A 0-100km/h 4,5. A legnagyobb sebesség amit utázásnál szeret az 255-260 felette is megy mint az rakéta, csak akkor már nem az igazi szép duruzsolás van hanem egy orditó vadállat. Ha tojásokkal a pedál alatt közlekedik az ember, akkor meg lehet uszni 11liter körül. Normális használattal 17liter, rakéta üzem móddal 22liter. A kényelem se rossz mert a kényelmesebb fekete conollybőr ülések vannak benne. Rosszat csak anyit lehet irni, hogy a futómüve rühelli a budapesti utakat.
Hibalista
- Egyszer a xenon. Index relé, generátor, akkumulátor.
- Sajnos a legközelebbi szerviz bécsben van. Most volt a 4éves nagyszerviz aminek nem irnám le az árát, mert abbol már egy uj thalia is kijönne.
Ide hordtam szervizbe
Denzel Wien
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 80000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | Esprit Turbo | Következő autója? | Nem valószinű de talán egy Ferrari 430 ra. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |