Ezüstvillám
Szöveges ítélet
Már régen nézegettem a ferrarikat, mikor egyik üzletfelem elvitt egy ugyanilyen csak sárga autóval azt mondtam nekem kell egy ilyen. A környezö országokban csak piros van ráadásul agyonhasználtak. Igy maradt a tovább álmodozás. Majd jószerencsém egy tárgyalás képében elvitt Monacoba. Tavaly elött szeptemberben. Ahol egy ferrari szalon elött ált egy sárga, meg egy fekete. De mindkettö keveset futott, és ezért méreg drágán volt árulva. Igy kezdtem lemondani az álmomról, mikor kijött az egyik eladó és megkérdezte, hogy segithet-e? , mondom én egy nem agyonstrapált, de elérhetö áru példányt keresnék. Mire mondta, hogy van egy harmadik, egy ezüst, aminek most van az eladás elötti nagyszervize. Bevitt hátra a mühelybe, (ahol a földröl is enni lehetett volna) ahol elsöre beleszerettem. Majd másnap mentem egy próbakört, és mondtam, hogy nekem kell az autó, de kell egy hét mert a mercimet eladom, és akkor fizetek. Az eladó azt kérdezte hogy milyen, mert lehet hogy segithet. Modom SL400. Beszélt a fönökével. Beszámolták. Két nap alatt a bank utalta a fentmaradó össeget. Igy egy kellemes munkával egybekötött pihenés meghozta életem elsö Ferrariját. Azóta évi 2szer megyek monacoba egyszer nyaralni, meg egyszer szervizeltetni a kocsit, és pihenni. Most futja a 81000km-ét és még mindig ereje teljében van. Imádom a kicsikét, mert igaz hogy itthon kicsit hivalkodó ilyen autóval járni, de mindenütt megnézik, még monacoban is ahol parkolt már Enzo, F430, Rolls, és Bentley mellet is. Az igazi hátránya, hogy két éve megvan, de mind a mai napig, ha beülök akkor hevesebben kezd dobogni a szivem, és rosszul esik kiszálni. Legjobban ugy lehetne megfogalmazni, hogyha beül az ember akkor azt mondja, hogy mejöttem, itthon vagyok. És ez az érzés NAGYON jó. Ha lecserélem, ami nem valószinü, akkor egy F360 Modena vagy egy F575 Maranello, lesz az utód.
Hibalista
- Hát nem is tudom mit irjak, ide mert ami hibával rendelkezik, az nem nagy csak inkább idegesitö, mert a lámpáját van hogy csak másodikra hajlandó kinyitni, föleg ha melegebb volt napközben mit 25fok, a motortér teleszkopokat kellet cserélni. Az összes szijjat, pl ékszij.... Valamint a jobb oldali kipuffugódob szélsö tartó gumi nemtomminekhivjákból, most van a harmadik fent.
Ide hordtam szervizbe
Monaco motors.
Monte Carlo
Gyorsak kedvesek, és amig ott a kocsi és nem tudok ott várni akkor adnak kölcsön autót, hogy ne kelljen gyalogolni. Egy kis Smartot.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | SL400 | Következő autója? | Ferrari F360 Modena, vagy Ferrari 575 Maranello |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
