Nem Európába való
Szöveges ítélet
Szóval én az vagyok aki nem ért az autókhoz, csak használni akarom.
Volt előtte a V70, szerettem, soha semmi baja, csak már öreg is volt, meg sok lett a gyerek, kellett nagyobb. Pénz nem volt annyira, haver tudott erre a kocsira jó árat. Ránéztem, persze hogy tetszett, kinek ne tetszene. Nagyon nagy, különösen ha szemböl nézed. Belenéztem, háááát... beleültem, najó biztos meg lehet szokni.
Próbaút elöbb kéziváltóssal. Nem mondod komolyan, hogy ez csak ennyit tud? Miért nem raknak nagyobb motort bele ha ezzel ENNYIRE NEM MEGY??!?!
Próbaút automatával (nem akartam, de hátha) nem is volt elviselhetetlen. Ezt meg lehet szokni talán. Nem erős, nem gyors, nekem elég lesz. Nem vagyok az az ólomtalpú.
Van benne hét ülés, az muszáj, még két táska is befér a hátsó sor mögé. Azon az áron akkor újat nem kaptam volna jobbat. Na hát megbántam.
A próbaúton pl. nem tűnt fel, hogy milyen hangos. (Nagyon.) Kérdeztem a szervizben, azt mondták ez a VW motor ez ilyen. A zene legalább normális benne, azzal el tudtam nyomni, de csak mikor egyedül voltam.
Hogy lomha mint 1 lajhár, azzal elvoltam. Pályán egész elviselhető.
Alapból elég fapad, sokba kerül ha jól fel akarod szerelni, de ez igaz minden kocsira.
Öt embernek baromi nagy hely van benne, hat-hétnek már kevés, de elmegy.
Csak valahogy mégis kényelmetlen. Különösen a Volvo után.
Sokat eszik, nem vártam, hogy ennyit fog.
Télen gáz, hogy nagy de csak elsőkerekes.
Egy év alatt csak egyszer hagyott ott teljesen, de az pont elég. Engem semmilyen kocsi ne hagyjon ott.
Egyébként meg mindenképp túl sokszor kellett szervizbe vinni. Oké, hogy mindent megcsináltak gariba, de akkor is.
Összességében nagy csalódás.
Együtt lehet élni a hibáival, de én már nem akarok.
Hibalista
- 5000 körül a váltó nem mindig akart P-böl R-be menni. - Ugyanitt elszállt a keréknyomás ellenörző, állandóan jelzett. - - 12000nél behalt az ülésmozgató gomb. Még jó, hogy nagyjából jó helyen állt az ülés. - - A fényszórót többször állíttatni kellett, sehogyse akart jó irányba világítani. Meg elég gyenge fénye is volt, amikor erősebb izzót rakattam bele akkor meg villogtak szemböl. - - 20000nél olajnyomás. Nem értek hozzá de piros lámpa volt. - - Egy ideig égett a motorelektronika lámpája. Megnézték, nem volt semmi baja. - Égett tovább, aztán elmúlt. Azóta nem ég. Sose fogom megtudni mi baja volt. - -
Ide hordtam szervizbe
Pappas, Ausztriában Normálisak, de osztrákok (ha voltál ott tudod milyen).
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 44000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | V70 (2000) | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.1/10) |
