A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Dodge » Challenger (2008)

Challenger SXT 3.6 309LE 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Éber álom minden percben :-)

Szöveges ítélet

Feeling erről szól ez a gép. Minden percet imádok benne tölteni. Egyszerűen magával ragad,pedig ez a gyártáskori leggyengébb motor. Jó vezetni. Megjelenése letaglózó.Kényelmes elöl, bár a ball láb tere lehetne nagyobb. Nem családi autó,de 5 fő azért elfér benne. Hátul nem lehet kilátni oldalra, ablak gyakorlatilag nincs és nem egy jó érzés eltölteni fél óránál többet hátul. Ellenben szükség megoldásként működik, nem úgy mit a Mustang-nál. Ott a hátsó sor értelmetlen, nem is értettem minek van ott. Az 2 személyes ez 5. A választás ezért esett erre a jószágra. Nem bántam meg. Alkatrész,szervíz háttér nincs. A márka FIAT koncepciójamiatt európában nincs támogatása. Vannak szervizek szerte az országban ahol élelmes kreatív szerelőkkel meg lehet komolyabb bajokat is oldani,de ez vissza lépés annak aki megszokta,hogy leadom a kulcsot szakszervízben és a lemosott hibátlan autót veszem át. USA autót az vegyen akinel van ideje felkutatni az egyes egységek specialistáját. Nagy távolságokat megtenni valami megoldása miatt és van ideje mindezt kivárni. Imádom ezt a kocsit minezek ellenére. Cserébe az alkatrészek megfizethetőek. Nem szervíz igényes jószág. Nem betegágy mint a csillagos rönó csilliókért. Itt az az érzésem,hogy a világból is kimegyek,ha van benya. Fogyasztásához hozzá kell szokni,de csodák nincsenek, csak marketing szövegek.Vegyen priuszt aki poroszkálni akar! Ez életérzés nem spórolás. Arra való,hogy menjen. 190 nél váltja az 5. sebességet a 8 ból,ha taposod (legalább is azt monják...) 9l/100 alá nem lehet levinni a fogyasztását kézzel belenyúlva a váltásba sem. 18 volt a max fogyasztásom ez sem a sebesség, inkább a sok tök matti fékez-gyorsít kombó miatt. Óra szerini 138 tempomat 11,5 a fogyastás. Nem egy kanyarvadász jószág. Izom autó és nem sport. Limuzin méret de nem az. Ez valami nagyon más. Kitartok ameddig csak lehet mellette. Max HellCat csere érdekel :-) Munkára,kirándulásra családdal nem való. Csomagtere kicsi,saját gumi szettje sem fér el benne. Ha a vezetés miatt veszel ilyet nem fogsz csalódni. Telefon+bankkártya el fér benne és érezd hogy élsz minden percben, nem csak közlekedsz.

Hibalista

- Fék alulméretezett,könnyű elfékezni a tárcsát. Szilentek nem igazán bírják a magyar utakat.Központi fej egység hibák amik idegesítőek. Még nem cseréltem, keresem az optimális megoldást.

Ide hordtam szervizbe

Dunakeszi USA. Csak olaj csere. Másról nem tudok nyilatkozni még.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 65000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Mondeó mk5 Következő autója? Hell Cat
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Dodge Challenger 2008

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)