A legjobb kollégám,de NŐ!
Szöveges ítélet
Az autó!!!! amiről álmodni csak lehet !Igaz koros,de nem cserélném le az újabb tesóira.
Amiért nem adnám a következők:-iszonyatosan kényelmes,minden extrával felszerelt hatalmas belső térrel és szerintem elég dinamikus motorral a hozzá passzoló váltóval.Jó tulajdonsága,hogy irtó könnyű parkolni vele,jól lehet előzni még megpakolva is,vagy utifutival együtt.
Jól kilátsz az autóból körbe és előre .A többi/személyautó/felett ellátsz.Ez előny esetleg előre nem várt esemény kivédésére.Mivel munkára használom így a pakolhatósága is szempont számomra.A hátsó részbe a gipszkarton 120x200 plusz szerszámok hiba nélkül beférnek.Az OSB lap 125x250 3db élével befér /ennyit már vittem benne/.
A tetőléc 4méter hosszú 25 cm-t kilóg EZ HIBA!
De belefér konyhabútor elemekben 3m -ig alsó-felső kompletten.
Mivel sokat megyek vele így a féltengelyt évente cserélem ,mindíg a belső fele megy tönkre!
Rossz tulajdonsága a világítás.Az amerikai modellek müanyag első lámpával készültek ezek idővel bemattulnak így csak tapogathatsz a sötétben.Én kicseréltem így pár évig nem lesz vele gond.A másik gondom a fűtés ami szerintem nem mindíg teljesíti a hozzá fűzött reményeket.Az ülések amiről még nem írtam!Az elsők könyöklővel vagy nélküle kényelmesek,oldalirányba jól tartanak,hosszabb úton 500km egyhuzamban egy seggel leülhető ,utána úgyis tankolni kell.
A hátsó ülések középen álltalában gyerekülést rejtenek, ami nagyon praktikus és gyorsan visszacsukható,ha nincs rá szükség.A leghátsó üléssor középre is berakható kb.5 perc a ki és berakás, gyengébbeknek 2 személyes művelet.
Az autó sohasem hagyott ott az Ő hibájából az én trehányságom miatt 1x 5év alatt!/akkumulátor/
A fogyasztásról még nem írtam.Mivel ez egy hengerenkénti befecskendezős motor így elég jól fogyaszt. Nekem vegyesben autópálya/140km/város megpakolva 10-12 liter ami egy 3.3-as motortól nem rossz ,ha figyelembe vesszük a szállítható személyek számát/7 szem./vagy a pakolható köbmétert/3m3/.
Szerintem ennyi első felindulásból! IMÁDOM!!!!!!
Mindíg megsimizem amikor hazaérünk,lelke van higgyétek el!
Csak ajánlani tudom!
Hibalista
- Első kerékcsapágy/aggyal egybeépítve/28000.-
- hátsó kerékcsapágy 4700.-/oldal
- hátsó fékmunkahenger 6700.-/db
- szíj/klímás/5000.-
- első lámpák/amerikai/32000.-/vizsgán kenőpénzes!
- első féktárcsák 12000.-/db
- légszűrő 800.-
- féltengely/elsőkerekes,felújított/50000.-/pár
- évente 2xÖMV turbo diesel motorolaj csere+szűrő/melózni használom sokat megyek/
- első lengéscsillapító/egyben van a gólyalábbal gyári AC Delco/
- 16000.-/db
- hátsó AC Delko 8700.-/db
- Első futómű szilentek 4000.-/lengőkar
- stabilizátor rúd szilent 4000.-komplett /4db össz./
Ide hordtam szervizbe
Érd és Diósd határán a körforgalom előtt Pest felé a 70-es úton jobb oldalt amerikai autó szervíz!
Bátran ajánlom mindenkinek aki nem akarja,hogy átverjék!
Gyors ,pontos,megbízható korrekt emberke.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Féltengely ki-be szerelés felújítás 1 munkanap alatt.
Puskár Zoltán XI.ker a 7a végálomásától 2 sarokra.
A számát sajna nem tudom,de odatalálok:-) !
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 92 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 170000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Ford Taunus 26M | Következő autója? | Dodge Ram 1500 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
