Nagy a bors, de gyenge
Szöveges ítélet
Nagyon szeretnénk az autót. Külsőleg a formája igen megnyerő. A belső kialakítása praktikus és kényelmes. Hosszú távon sem fárad el benne az ember. Szitál a kocsi eleje nagy sebességnél is, leáll az autó menet közben a szervó ezzel együtt elmegy, csak megállásból lehet újraindítani az atót. Az izzók állandóan kiégek, ez azért vicces mert csak szakszervíz tudja kicserélni. Az elekadás jelző önálló életet él. Ha szeretném használni nem működik, ha nincsen rá szükség akkor magátol bekapcsol és sokszor ki se lehet kapcsolni csak villog, villog. A rádió dettó. Ki be kapcsol. Rendszeresen lefullad a motor. Nincsen benne nyomaték. Gondolkodik erősen induláskor az autó, induljak el-e vagy sem? vagy kipörög a kerék, vagy lefullad az autó, szinte nincs is köztes állapot. A hátsó ajtók kis fokban nyílnak ezért az oldalról való bepakolás igen nehéz. A csomagtartó ajtó nyílása szűkre szabott. Vontatáskor egy egyszerű-könnyű motorszállító utánfutóval a gépkocsi maximális sebessége 80km/óra. Ez igen csak vicces. Holott a gyár adatai szerint az autó 150LE. Véleményem szerint az autó teljesítménye nem éri el a 100LE-őt sem! Azoknak ajánlom ezt a tipusú autót, akiknek csak a megjelenés számít, és nem szeretnek 100Km/óra felett autózni, és nem hegyvidéken lakik!
Hibalista
- Fék, izzók, vonohorog , féktárcsák 20000km-enként csere, elektronikus problémák
Ide hordtam szervizbe
Hunyadi út Mercedes szervíz
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 24000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | ML | Következő autója? | BMW /készülök venni |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
