A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Yrv (2001)

Yrv 1.3 16V GTti Turbo (K3-VET) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis szürke troll

Szöveges ítélet

Olcsón fenttartható Japán autót szerettem volna, sokat gondolkodtam Yaris vásárlásán, keresgélés közben bukkantam erre a járgányra, mikor személyesen megnéztem, azonnal tudtam hogy meg kell vennem! Hihetetlen kis autó 935kg 130Le Nagyon jól felszerelt, Szervo, Klíma, 4el ablak, 2el tükör, kp zár, 6 légzsák, tempómat. Mérete ellenére tágasnak tűnik, hossza nem éri el 3.7 métert! Motor konkrétan egy 1.3 as Yaris motor 0.7 bárral feltöltve!

Ami nem tetszik: Szerintem alultervezett futómű fék, de lehet csak a gyári 175-ös gumik miatt, autópályás használat hosszabb utakra nem komfortos, de talán nem is erre gyártották, keskeny nyomtáv és viszonylag magas építés miatt 130 tol erős szélhang, határozott kormánymozdulatnál "félelemérzet"! :) Gyári hangszórók vicckategória, de nem akarom szétgányolni gyári marad mindene!

Összességében nagyon jó kis autó, iszonyat élmény vezetni, igazi piros lámpás troll jármű! :) Teljesen gyári állapotban van, talán próbaképpen egy sportlégszűrön gondolkodom! Ezt a járművet még Japánban Osakában szerelték össze!

Update

Mint lentebb írtam "hibalista" költöttem rá, ezért is írtam a hiba listához mert ugyan nem romlottak el, de ha nem költök rá nyilván elromlottak volna! :)

De öröm beleülni most is, jó kis autó, motortere most is por száraz, még olaj pára sincsen sehol, korrozió is még nagyon felszini, "bár télen nem igen megy" de ezzel foglalkozni kellene védelem szinten, amíg még szép, és nem kell lakatolni! Senkit nem ismerek alvázvédelem téren, nem szeretném összegányoltatni! :D Inkább nem járok vele esőben sem :D

Hibalista

- Egy darab első lambdaszonda, gyárira cserélve 22.000Ft munkadíjjal. - - Ezen felül csak olaj és szűrőcserék évente, kb 4000km 5W40! - - Update - - Ma már 20 éves lett, és 10600km még mindig semmi baja! Viszont 2 hete azért költöttem rá egy nagyobbat, mert megérdemli! Automataváltó olaj gyári szűrővel Total ATF, Kormányszervó olaj gyári szűrő Total, Diferenciálmű olaj + szürő, Fékek TRW Tárcsák + betétek "hátra is megvettem, de nem szorult csére) Fékfolyadék Total, + összes folyadék csere, 4db új gyári méretű gumi gyári felnire, bridgestone potenza re050a 175/55r15 77v és ennyi! Gumik 100E-Ft Szűrők olajok, folyadékok szervízdíj 250E-Ft vátólaj géppel végezve 98% os csere! A motor olaj, + szűrők cseréje már korábban elvégezve minden év április, mikor jön a jóidő, ott most kapott 4db DENSO Iridium TT IK20TT 15E ft szokott lenni Eneos olajjal, de most ez is 35 volt a gyertyák miatt!

Ide hordtam szervizbe

Helyben lévő szerelő.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 85400
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15200
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Astra G 1.6 16V Automata Comfort Következő autója? Forsester 2.5 XT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Yrv 2001

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)