Kis ügyes szurikáta
Szöveges ítélet
Nekem munkaeszköz az autó: gyakori földutakkal, a laza homoktól a mély sárig, sohasem akadtam el. Autópályán viszont 140 km/h a max. és egy-pár óra elteltével kényelmetlen. Szerintem egy autónál a legfontosabb: mindig induljon-menjen, ez a kocsi sose hagyott cserben, sose kellett vontatni. Ez egy terepjáró-egyterű, cuccokat vihetünk-pakolhatunk. Szeretem, de a szervízelése nehézkes: szervízhálózat nincs, az alkatrészbeszerzés borzalmas és drága. 100-150000 km után kezdenek fáradni az alkatrészek, bár mivel én sokszor használom a kocsit földúton, az igénybevétel is nagyobb (210000 km-t hajtottam bele, földút-aszfalt vegyesen). Városi forgalomban egyik piros lámpától a másikig szinte elsőnek ér "célba", jó áttételezés? 80 km/h felett persze az 1300 ccm-es motor nyújtotta teljesítmény egyre kisebb a ´nagyobbakhoz´ képest. Lehet, hogy újra ilyet, csak az újabb típust veszem 1500-as motorral és szélesebb karosszériával: a kocsi szinte egyedüli hibája eddig a szűk karosszéria volt: főleg télen kényelmetlen, amikor a bal könyökünk a hideg ajtóhoz ér. Egyébként szeretni való kis kocsi, ha pár centit növeltek az újabb típus méretein, számomra nincs alternatíva!
Hibalista
- lengéscsillapítók, hűtő és fűtőradiátor, hengerfej, féltengelycsukló, 5. ajtó kilincse, kuplungtárcsa( egy homokban elakadt másik jármű vontatása közben égett le )
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 210000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Trabant 1,1 kombi | Következő autója? | Renault kangoo 4x4? Daihatsu Terios top? Suz.Vitara? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
