Aranyos terepjáró, nehéz szervizeléssel
Szöveges ítélet
Egy évig használtam az autót. Ezalatt kb 20000 km-t tekertem bele. Magával az autóval nem volt igazából baj, amit vártam tőle, azt tudta, sőt...
Meglepő helyeken is elment, pedig elég ramaty gumik voltak rajta.
Előtte trabantom volt, ahoz képest az álomvilág.
A legnagyobb baja talán az, hogy ha valami elromlik benne, akkor nem lehet minden utcasarkon találni hozzá egy szerelőt. Szerencsére viszont nem nagyon romlik el rajta sok minden. Pedig használták előttem rendesen a szerelő szerint. Vásárláskor vigyázni kell sztem, mert sok a külföldről behozott, agyontákolt autó... (legalábbis egy bizonyos A*tómax Kft-t nem ajánlanám szívesen... feltűnően sok Terios köt ki náluk...)
Az autó szerethető jószág, országúton 100-110-zel nyugodtan lehet vele közlekedni és ilyenkor 7-7.5 literrel megelégszik 100 km-n.
Rövid távon és kevés terephasználat mellett felkúszik 9 literre is akár. A hátsó üléseket ledöntve elég szép nagy hely van benne hátul, úgy hogy elöl is elfértem. (180cm/80kg) Motorikusan japán, semmi baj nem volt vele, ami baj volt az valószínűleg csak az előző "tulaj" "gondosságának" köszönhető volt.
Aki egy jól felszerelt kis terepjrót keres annak tudom ajánlan, körültekintő vásárlás után, jó gumikkal. De azért nem kell tőle Land Roveres terepjáró-képességeket elvárni.
A következőkben csak a kereskedésről alkotott véleményem megerősítésére idéznék egy másik volt autótulajdonostól.
TEhát, hogy miért is nem ajánlom a veszprémi Autómax Kft-t (www.terepjarokereskedes.hu).:
"...2007. szeptemberében eladtuk, hosszas hirdetés után. A km számláló ekkor 194 ezret mutatott. Becsületesnek tartom magam, és nem forgattam vissza. Sokan hívtak, de mindenki sokallta a km -t az autóban. Hát, sajnos ez van, nem mindenki vesz autót azért, hogy garázsban álljon, és a rózsaszín fellegek, hogy egy 7 éves autóban reális a 90-100 ezer km, azok még sok emberben élnek.
Az autó egy kereskedéshez került (Automaxx, Veszprém), egy hét múlva 74 ezer (hetvennégy) km-re visszaforgatott órával állították ki. Aki megveszi, nem fog rosszul járni vele, mert nagyon jó állapotú, karbantatott autót kap - de nem fogja tudni, hogy alig hat ezer km múlva nagyszervíz kéne következzen (minden olaj, minden szíj, zsírzás, szűrők), és valószínűleg nem fogja elvégezni azt. ..."
Ez egy Jimny értékelés vége ezen az oldalon... Remélem, a szerző nem bánja, hogy idéztem...
Nincs véletlen egy olyan netes oldal, ahol ezeket a mocsok kereskedőket összegyüjtik, hogy a jóhiszemű vásárló nagyívben elkerülhesse őket??? Ne a mi pénzünkből vegyék az X5-seiket...
Hibalista
- Első csapágyak, elektromos ablakemelő kapcsolója, fékbetét
Ide hordtam szervizbe
Bp. XV. Tóth István utca Daihatsu bontó és szervíz. (nagyon ért hozzá!)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 1.1 | Következő autója? | Suzuki Samurai |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
