Ahol ez nem megy el oda te se akarj eljutni!
Szöveges ítélet
Az autót földméréshez használtam, igen durva terepeken mentem vele.Talán háromszor kellett traktor, mert elakadtam.Eszméletlen miket tud a kocsi, difizárral meg pláne.Néha fákat kellett kihúznom vele gyökerestől, néha a friss szántásban kellett mennem vele.Az biztos, hogy sosem hagyott cserben.Elég durva terepeken használtam és szerintem jobb mint a Niva, hiszen terepen bőven tud annyit és a városban/országúton is lehet használni, igaz, akkor azért 11-12 litert megeszik.Van benne ABS ami azért ad egy kis megnyugtatást, és 5 személyes.
Egy probléma van, hogy tudtommal nincs hazánkban Daihatsu kereskedés, így az alkatrészeket nagyrészt japánból kellett megrendelnem, elég drágák voltak.Még milyen szerencse, hogy nem sok minden romlott el rajta, és szerintem ez így is marad még sokáig.
Azért a japán mivolta miatt a rozsdára hajlamos volt, kijavítgattam, alvázvédőztem.
Azért adtam el mert már öreg volt és nem járok olyan sokat terepre.Az összkerékhajtás, csak birtokszemle gyanánt kell.Erdőnézésre pedig vettem egy Fiat Panda 4x4-est ami városban fele ennyit eszik /5litert/ és terepen is elég jó, ha arra kerülne a sor.
Hibalista
- Szelepfedél-tömítés, kuplung(150000km-nél!) Hűtőt foltozni kellett, Jobb oldali külső tükör, a szélvédőt beverte a jég. - Jahh és a legnagyobb szívásokat a váratlanul zárbatört indítókulcs okozta.3-4 szer sikerült beletörnöm a kulcsot a zárba.Annyira vékony és annyira kispórolták belőle az anyagot, hogy az valami hihetetlen.
Ide hordtam szervizbe
Magánszemélyhez vittem, sokkal olcsóbb megoldás.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Samurai | Következő autója? | Panda 4x4 1.3 Multijet |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
