A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Daihatsu » Rocky (1984-1997)

Rocky 2,8TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Varacskos disznó

Szöveges ítélet

Nem önszántamból választottam, igazából PATROL-t akartam, de egy susmus miatt végül nála KELLETT kikötnöm. Azóta se bánom. Tengelytávja nagyobb, mint a hasonsz?r? Landcruisernek és Pajeronak, ezért kevésbbé bólogat, kicsit hosszabb, mint azok, ezért jobban pakolható. Elöl hátul merevtengelyes, laprugós futóm? kell?en igénytelen, mindent kibír, viszont a PATROL-os parátaim véleménye szerint sokkal személyautósabb érzés benne ülni, és kellemesebb vezetni is mint azt (én is így gondolom). Hátul gyárilag sperr difis, jó gumikkal terepen elég nehéz vele elakadni. A motor DAIHATSU-s fejlesztés, korának megfelel? lóer?teljesítménnyel (91 Le), de az (akkori) átlagnál magasabb nyomatékkal (240Nm). A téli -25-30-ban is pöccre indult, sose hagyott még cserben. A fogyasztásnál a 9,5-es érték nem teljesen igaz. Országúti használatnál, 90-es tempónál 8,3-at eszik, 110-nél 9,1 litert, városban viszont fixen 10 litert. Se többet se kevesebbet.
Legtöbb problémám az autóval a beszerezhet? alkatrészek átlagnál magasabb ára miatt volt, és sok utánajárást is igényelnek esetenként, de végülis mindig mindent lehet találni. Leginkább a BÁRDI-t tudom ajánlani alkatrész ügyben. Hogy a karosszéria gyárilag silány anyagból van-e, vagy csak a kora miatt van, de rendesen rohad minden jellemz? helyen. Ennél több rosszat nem tudok róla mondani. Részemr?l amíg lehet megtartom.

Hibalista

- Lengéscsillapító - 16.000/db-tól 28.000/db-ig (sachs, kayaba)
- Váltó (ez nem típushiba, hanem az el?z? tulaj gondatlansága) - 200.000 Ft komplett csere, bontott alkatrészb?l, új kuplungszettel
- Hátsó ajtó zárszerkezet - 15.000/db (gyári)
- Jobb oldali ablakok (feltörték az autót) - els? ~12.000 (volt utángyártott is) hátsó (eltolható, pici, csak gyári) ~25.000
- Kerékagycsapágy - els? 12.000/szett/oldal hátsó 7.000/szett/oldal
- Fékbetét
- Féktárcsa
- Generátorékszíj - 2.000
- Karosszériafelfogató pontok - 80.000 (komplett alsó kasztnis munka)

Ide hordtam szervizbe

Görbicz Lajos - Veszprém

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1984
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 56000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? 528i Következő autója? PATROL GR hosszú (a család miatt, de szigorúan a ROCKY mellé, és nem helyette)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Daihatsu Rocky 1984

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)